شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
استاندار آذربایجان شرقی:
عجب شیر پرس _ استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه کشاورزان باید نسبت به شماره‌گذاری تراکتورها و کمباین‌ها اقدام کنند، گفت: ۶۰ درصد وسایل نقلیه کشاورزی استان پلاک گذاری شده است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرگزاری مهر، محمدرضا پورمحمدی در جلسه کمیسیون هماهنگی، برنامه‌ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، با اشاره به ارائه فرصت دو ماهه برای پلاک‌گذاری وسایط نقلیه کشاورزی، افزود: تخصیص و تحویل کامل سوخت به تراکتورها و کمباین‌ها مشروط به داشتن پلاک انتظامی است.

وی تأکید کرد: تمامی مالکان دستگاه‌های تراکتور و کمباین فاقد پلاک در اسرع وقت جهت تشکیل پرونده و شماره‌گذاری دستگاه خود به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: با پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی و کنترل مصرف سوخت، ضمن جلوگیری از قاچاق سوخت می‌توانیم نیازهای بخش کشاورزی را به موقع تأمین کرده و مشکلات موجود را در این زمینه رفع کنیم.

وی اضافه کرد: شماره‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی یکی از ضروریات خدمت‌رسانی مطلوب در عرصه مکانیزاسیون است و می‌توان در سوخت‌رسانی به ماشین‌آلات کشاورزی برنامه‌ریزی کرد.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: این مهم براساس برنامه‌ریزی مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی با هماهنگی وزارت کشور با هدف هویت بخشی و شناسنامه‌دار کردن دستگاه‌های کشاورزی و صدور کارت سوخت هوشمند انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ۶۰ درصد وسایل نقلیه کشاورزی در استان پلاک گذاری شده‌اند و ضروری است مابقی برای مابقی اقدامات لازم را در در عرض دو ماه آینده انجام دهند.

پورمحمدی گفت: ضروری است صدا و سیما اطلاع رسانی و آگاه سازی لازم را برای روستاییان و کشاورزان انجام دهد تا در فاصله زمانی مشخص شده دو ماهه نسبت به پلاک گذاری وسایل نقلیه کشاورزی اقدام کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: