دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
تارتار:
عجب شیر پرس - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: شراط در این تیم برای موفقیت مهیاست و همه برای سربلندی در فصل پیش رو تلاش می‌کنند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، مهدی تارتار در مراسم معارفه کادر فنی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه ملت افزود:افتخار می‌کنم در تیم ذوب آهن حضور دارم، کار ما در این تیم سخت است ولی موفقیت دست یافتنی و شدنی است.

وی با قدردانی از تلاش برای جذب بازیکنان جدیدتوسط هیات مدیره به خصوص مدیرعامل ذوب آهن افزود: در این راستا مدیرعامل برای جذب بازیکنان مورد نظر تلاش زیادی کردند و توانستیم بازیکنان خوبی بگیرم که به آنها خوش آمد می‌گویم.
وی با اشاره به اینکه این بازیکنان از فیلترهای زیادی رد شد تا به ذوب آهن بپیوندند افزود: من و همکارانم در جذب بازیکنان وسواس داریم و این بازیکنان مورد تایید در کل کشور هستند.
تارتار اظهار داشت: امیدوارم در فصل پیش رو نتایج در خور و شان ذوب آهن رقم بزنیم و جواب اعتماد مسوولان ذوب آهن را به خوبی بدهیم.
وی با بیان اینکه ما مربیان نمی‌توانیم در زمین مسابقه بازی کنیم افزود: این بازیکنان هستند با کیفیتخود نتایج خوبی را رقم خواهند زد چون از ارکان اصلی موفقیت هستند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهنافزود: از هواداران اصلی با فرهنگ تیمذوب آهن می‌خواهیم همراه و یار تیم ما باشند و دوست دارم با هم فصل خوبی را رقم بزنیم.
وی گفت:امیدوارم با نتایج خوب ذوب آهن را به جایگاه اصلی اش برسانیم و مطمئن هستیم با همدلی و کار زیاد خواهیم رسید.

تمام بازیکنان ذوب آ هن اصفهان با نظر سرمربی جذب شدند

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان نیز در ادامه این جلسه گفت: تمام بازیکنان این تیم با نظر مستقیم شخص سرمربی تیم ذوب آهن با آرامش کامل و بدون حاشیه جذب شدند.

مجتبی فریدونی افزود:برای نخستین مرتبه هیچ بازیکنیسفارشیبه تیم فوتبال ذوب آهن اضافه نشدو ملاک کیفیت فنی آنها بوده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهانافزود: فصل خوبی را طی نکردیم تا آخرین لحظه فصل با استرس و نگرانی طی شد جوری که حتی رقیب‌های تیم ما دوست داشتند موفقیت تیم ما را ببینید.

فریدونی با اشاره به اینکه فصل گذشته تیم ذوب آهن به خوبی بسته نشد گفت: این تیم فراز و نشیب زیادی داشت و همه مسائل از جمله داوری دست به دست هم داد که فشار روحی روانی بالایی روی تیم باشد.

وی تصریح کرد: با پایان یافتن فصل با برگزاری جلسات در هیات مدیرهبین گزینه‌های مطرح شدهبا مهدی تارتار به توافق رسیدیم که با توجه به امکانات و بودجه ما انتخاب شایسته ای بود وبعد از این توافق با نظر سرمربی در همان ۲روز اول اقدام به جذب بازیکنان کردیم که ۷۰ تا ۸۰ درصد نقل و انتقالات را انجام دادیم.

فریدونی افزود: کلیه انتقالات و قرار دادها از طریق کمیته ای با همین عنوان در دفتر باشگاه تهران انجام شد که امیدواریم در فصل جاری شرایط خوبی برای ذوب آهن رقم بخورد.

در پایان این دیدار مهدی تار تار به عنوان سرمربی تیم به بازیکنان معرفی شد و از عکاسان و خبرنگاران ورزشی استان تجلیل شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: