جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
عجب شیر پرس _ استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دشمنان ایران و انقلاب برای هیچ منطقه‌ای مانند آذربایجان سرمایه‌گذاری نکرده‌اند، اما با عنایت الهی، همراهی مردم و درایت مسوولان و نهادهای نظامی و امنیتی، هیچ مشکل خاص امنیتی در استان نداریم.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمدرضا پورمحمدی روز سه شنبه در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی استان با وی به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: نیروی انتظامی در همه صحنه‌ها، در کف میدان حضور داشته و با تدبیر و درایت در جهت تأمین نظم و امنیت عمومی تلاش کرده است.
 
وی با اشاره به نقش آذربایجان و تبریز در تاریخ ایران‌زمین، گفت: معتقدم که هیچ‌کس به اندازه مقام معظم رهبری، اهمیت آذربایجان را درک نکرده است و تعبیری که ایشان برای آذربایجان به عنوان سر ایران به کار برده‌اند به خوبی نقش آذربایجان در تحولات تاریخی کشور را نشان می‌دهد.
 
سردار حسین عبدی، فرمانده نیروی انتظامی استان هم در این دیدار با تبریک هفته دولت و قدردانی از تلاش‌ها و خدمات دولتمردان، از نقش استاندار در ایجاد انسجام و همدلی میان مسوولان استان تمجید کرد و گفت: در سایه این همدلی و به‌رغم تمام ناملایمتی‌ها، شاهد کمترین مشکلات امنیتی در استان بوده‌ایم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: