يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع:
عجب شیر پرس _ مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با تاکید بر این که تا ریشه کن شدن و کنترل کامل بیماری کرونا در کنار مردم خواهیم ماند گفت: با توجه به شرایط بحرانی وضعیت شیوع کرونا سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع سالن ورزشی غدیر شرک پنها را برای واکسیناسیون کرونا در اختیار مردم قرار داده است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرگزاری ایرنا، امیر خواجه فرد در آیین افتتاح مرکز واکسیناسیون وزارت دفاع که در شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران(پنها) برگزار شد اظهار داشت: با توجه به شرایط بحرانی وضعیت شیوع کرونا  در کشور و در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر ضرورت ایجاد آرایش جدید در کشور در مقابله با ویروس کرونا و ضرورت استفاده از ظرفیت های نیروهای مسلح و همچنین تأکید رئیس محترم جمهور برای مقابله با این ویروس منحوس، سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با همکاری مرکز بهداشت غرب تهران از طریق قراردادن محوطه و سالن ورزشی غدیر شرکت پنها (واقع در ضلع غربی میدان آزادی) برای واکسیناسیون کرونا به مردم عزیز کشورمان خدمت رسانی کند.

وی افزود در همین راستا تفاهم نامه ای فی مابین در خصوص تأمین پزشک، واکسن های مورد نیاز، واکسناتور، آمبولانس از سوی اداره بهداشت غرب تهران به امضا رسید.

امیر خواجه فرد تصریح کرد: این مرکز در حال حاضر ظرفیت واکسیناسیون به ظرفیت ۱۵۰۰ نفر را دارا است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۸ تیم کاری برای انجام واکسیناسیون و سایر مسائل مربوط با این اقدام در محل واکسیناسیون حضور فعال دارند.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع  گفت: پارکینگ خودرویی موجود در محوطه تربیت بدنی شرکت پنها برای استفاده پذیرش شوندگان در طی روز تامین شده است.

امیر خواجه فرد تصریح کرد: تا ریشه کن شدن و کنترل کامل بیماری کرونا در  کنار مردم خواهیم ماند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: