يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
عجب شیر پرس _ رئیس تربیت بدنی عجب‌شیر گفت: «الناز دارابیان» از ملی‌پوشان اهل این شهرستان ساعت ۱۴:۴۰ امروز، دوشنبه در رشته پرتاب دیسک مسابقات پارالمپیک توکیو به مصاف حریفانش می‌رود.
به گزارش عجب شیر به نقل از خبرگزاری ایرنا، علی فیروزیان با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت این ورزشکار با اراده، اظهار داشت: «دارابیان» ملی‌پوش تیم دوومیدانی بانوان است و با قهرمانی در بازی‌های پاراآسیایی به جمع کاروان توکیو ۲۰۲۰ راه یافت.

وی اضافه کرد: کسب مدال طلای مسابقات پرتاب وزنه کلاس F۵۳ بازی‌های آسیایی جاکارتا توسط این ورزشکار عجب‌شیری موجب خوشحالی مردم شده بود و اگر وی بتواند این مدال خوشرنگ را در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو هم تکرار کند، موجی از شادمانی در دل ملت ایران خواهد نشاند.

 «دارابیان» پیش از این و پس از قهرمانی در بازی‌های پاراآسیایی گفته بود که این مدال طلا متعلق به مردم است و من آن را به ملت خوب کشورم هدیه می‌کنم.

وی این را هم در مورد آیین اهدای مدال در جاکارتا مورد تاکید قرار داده بود که «هنگام نواخته شدن سرود کشورم، خوشحالی را با همه سلول‌های بدنم احساس کردم و امیدوارم  همین صحنه را در توکیو هم تجربه کنم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: