يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
عجب شیر پرس _ فرماندار اردبیل گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۸ واحد تولیدی و صنعتی با اعتبار ۳۰۰میلیارد تومان در شهرستان اردبیل به بهره برداری رسید.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرگزاری ایرنا، مسعود امامی یگانه در آیین افتتاح این طرح ها افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای ۳۱۹نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی اضافه کرد:احیای واحدهای تولیدی راکد و رفع موانع تولید در تحقق منویات مقام معظم رهبری امسال جزو برنامه‌های شاخص است و در این زمینه اقدامات عملی صورت می‌گیرد.

امامی یگانه ادامه داد: واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه‌فعال در این شهرستان شناسایی شده و تلاش بر این است مشکلات این واحدها برطرف شود.

او بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم از اولویت اساسی مسئولان استان است و برنامه‌ریزی شده امسال با اجرای طرح‌های اشتغال‌زا زمینه رونق اقتصادی در این شهرستان فراهم شود.

فرماندار اردبیل درباره اعطای تسهیلات مشاغل خانگی افزود:یکی ازاولویت‌های توسعه اشتغال، اعطای تسهیلات مشاغل خانگی است که با ارایه تسهیلات به مشاغل خانگی برای ۲۱۱ نفر شغل ایجاد شده است.

امامی گفت: برای واحد تولیدی سلفون پلاستیکی ۵۰۰میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و برای ۳۵ نفر در این واحد اشتغال مستقیم ایجاد شده همچنانکه برای واحد تولیدی آب میوه ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و در این واحد نیز برای ۲۷ نفراشتغال ایجاد شده است.

فرماندار اردبیل گفت: بازدید مستمر از واحدهای صنعتی، رفع مشکلات مرتبط از جمله اعطای تسهیلات سرمایه در گردش، حمایت از سرمایه‌گذاران در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال در دستور کار قرار گرفته است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: