پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
عجب شیر پرس _ جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: روز گذشته مالکان ٢ هزار و ٦٩٤ دستگاه خودروی غیربومی در ورودی شهرهای استان جریمه شدند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرهنگ محمد قانعی نژاد روز شنبه ایرنا افزود: مالکان هزار و ٩٨٥ دستگاه از این تعداد از طریق دوربین و بقیه توسط پلیس جریمه شدند.

وی اضافه کرد: رانندگان هزار و ١٠ دستگاه خودروی غیربومی نیز دیروز از ورودی شهرهای استان برگردانده شدند و هزار و ١١٥ خودرو نیز از پلیس تذکر گرفتند.

جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: همچنان ورود خودروهای غیربومی به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی در استان ممنوع است.

قانعی نژاد افزود: دیروز ٦ فقره تصادف جرحی با هفت مجروح در جاده های خراسان رضوی رخ داده است.

۲۷ شهرستان از مجموع ۳۳ شهرستان استان خراسان رضوی در وضعیت قرمز، پنج شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در شرایط زرد از نظر شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون چهار میلیون و ۸۶۹ هزار و ۴۱۴ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ جان ۱۰۵ هزار و ۲۸۷ نفر را نیز تاکنون در کشورمان گرفته است. همچنین چهار میلیون ۸۴ هزار و ۹۹۱ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند.  

وزارت بهداشت اعلام کرد هم‌اینک ۳۵۹ شهرستان کشور در وضعیت قرمز، ۵۹ شهرستان در شرایط نارنجی و ۳۰ شهرستان در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: