شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
به مناسبت هفته دولت،
عجب شیر پرس _ ۱۸ پروژه بخش خصوصی و عمرانی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خراسان شمالی امروز- شنبه- به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری رسید.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی اظهار داشت: از مجموع این پروژه ها ۱۱ طرح مربوط به بخش خصوصی با سرمایه گذاری ۸۳۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۲۷۲ نفر و هفت طرح عمرانی و زیرساختی بخش دولتی با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال است که امروز به طور متمرکز و هم زمان با سایر طرح ها در استان به بهره برداری رسید.

سیاوش وحدت گفت: برخی از پروژه های عمرانی و زیرساختی این شرکت شامل احداث خط ۲ مداره شبکه فشار برق فاروج، بهره برداری از ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی مانه و سملقان، تکمیل شبکه توزیع برق و روشنایی شهید محمد زاده تکمیل روشنایی شهرک صنعتی راز، آسفالت معابر شهرک صنعتی شماره سه بجنورد است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تعداد و میزان سرمایه گذاری ها در طرح های بخش خصوصی شهرک های صنعتی نسبت به هفته دولت سال قبل ۲ برابر شده است و  طرح های عمرانی و زیرساختی بهره برداری شده هفته دولت امسال نیز نسبت به سال گذشته به لحاظ تعداد و اعتبار افزایش سه برابری دارد.

خراسان شمالی ۹ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی دارد و از مجموع ۳۰۷ واحد صنعتی و تولیدی موجود در شهرکها و نواحی صنعتی این استان، ۴۵ واحد غیرفعال است.

این استان شمالشرق کشور  ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴درصد آن در روستاها سکونت دارند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: