دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
تسنیم گزارش می‌دهد؛
عجب شیر ما - تیم والیبال شهرداری تبریز چهارشنبه در سالن شهید اقدمی تبریز به مصاف تیم والیبال جواهری گنبد می‌رود.

به گزارش عحب شیر ما به نقل از تسنیم، هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور یادواره 200 شهید والیبال چهارشنبه با برگزاری 5 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که در یکی از این دیدارها تیم والیبال شهرداری تبریز در خانه به مصاف تیم جواهری گنبد می‌رود.

فرصت تبریزی‌ها برای فرار از بحران

این دیدار که از ساعت 17 در سالن شهید اقدمی تبریز آغاز می‌شود، می‌تواند دیداری برای گریز شهرداری‌چی‌های‌تبریزی از بحران کنونی باشد و آنان را دوباره به‌روزهای خوبشان در رقابت‌های سوپر لیگ باشگاه‌های کشور بازگرداند.

آنان که در 3 دیدار گذشته خود مقابل تیم‌های امید اردکان یزد، کاله آمل و پیکان تهران چیزی جز باخت را تجربه نکرده‌اند، در دیدار مقابل جواهری گنبد، تلاش می‌کنند از امتیاز میزبانی که در اختیار دارند نهایت استفاده را برده و پس از 3 باخت متوالی به پیروزی دست پیدا کنند.

نتایج ضعیفی که صدای بناکار را هم درآورد/ بازیکنانم به خودشان بیایند

این باخت‌های مکرر و کسب نتایج ضعیف در هفته‌های گذشته از سوی شاگردان عادل بناکار اما صدای این مربی را نیز درآورده است.

شاگردان عادل بناکار در تیم والیبال شهرداری تبریز که هفته گذشته نتوانستند مقابل تیم مدعی پیکان تهران به نتیجه خوبی دست پیدا کنند و درنهایت با نتیجه 3 بر یک بازنده این دیدار شدند تا به‌این‌ترتیب سومین باخت متوالی خود را در خانه والیبال تهران متحمل شوند.

عادل بناکار پس از باخت تیمش مقابل پیکان تهران، درباره نتایج ضعیف تیم والیبال شهرداری تبریز در دیدارهای گذشته، به خبرنگار تسنیم می‌گوید: پس از باخت مقابل کاله آمل، همه بازیکنان ما در شوک به سر می‌بردند و همین هم باعث شد در ست اول دیدار مقابل پیکان بازی خوبی ارائه نداده و با اختلافی زیاد بازنده شوند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز می‌افزاید: امیدوارم در فرصت یک‌هفته‌ای که تا دیدار بعدی خود داریم، بازیکنانمان بتوانند خود را پیدا کرده و به خودشان بیایند تا در دیدارهای آینده این باخت‌های پی‌درپی را جبران کنند.

پیکان در امتیازات پایانی بهتر تصمیم گرفت

محمدرضا مؤذن نیز درباره باخت تیمش مقابل پیکان تهران، به خبرنگار تسنیم می‌گوید:علی‌رغم اینکه پیکان در این مسابقه پیکانٍ همیشگی نبود و نتوانست بازی چندان خوبی از خود به نمایش بگذارد اما در امتیازات پایانی عملکرد بهتری نسبت به تیم ما داشت و درنهایت نیز برنده بازی شد.

وی تصریح می‌کند:در ست دوم تیم ما خیلی بهتر از تیم حریف بازی کرد اما در ست‌های سوم و چهارم نیز 2 تیم بازی برابری از خود به نمایش گذاشته و اختلاف چندانی نداشتند.

لیبروی تیم والیبال شهرداری تبریز ادامه می‌دهد:مهم‌ترین و حساس‌ترین قسمت والیبال امتیازات 20 تا 25 است که در این مسابقه نیز تیم پیکان در این امتیازات تصمیم‌های بهتری گرفت و زمین مسابقه را با دستی پر ترک کرد.

2 دیدار خانگی پیاپی و فرصت برای بالا آمدن در جدول رده‌بندی

تیم والیبال شهرداری تبریز که در حال حاضر با 9 برد و 28 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارد، با پیروزی در این مسابقه می‌تواند شمار امتیازات خود را به عدد 31 رسانده و صاحب دهمین پیروزی خود در بیست و نهمین دوره سوپر لیگ والیبال باشگاه‌های کشور شود.

تبریزی‌ها پس‌ازاین دیدار، باز هم دیدار خانگی دیگری را این بار مقابل هم نام ارومیه‌ای خود انجام خواهند داد.شاگردان بناکار بهتر از هر کسی می‌دانند که در صورت استفاده از این 2 دیدار خانگی پشت سر هم، می‌توانند در جدول رده‌بندی بالاتر بروند و تا در مرحله پلی‌آف حریف به‌مراتب آسان‌تری را مقابل خود ببینند.

تیم والیبال شهرداری تبریز در صورت کسب پیروزی در این 2 دیدار و البته با کمی خوش‌شانسی، به‌راحتی می‌تواند رده چهارم جدول رده‌بندی را مال خود کرده و در هفته‌های آینده کار راحت‌تری را برای صعود به‌عنوان تیم چهارم به مرحله پلی‌آف داشته باشد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: