جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
عجب شیر پرس _ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت عجب‌شیر هشدار داد با آن دسته از نانوایی‌های متخلف شهرستان که به افزایش خودسرانه قیمت نان اقدام کنند برخورد می‌شود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، دادخواه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت عجب‌شیر در بازدید از تعدادی از نانوایی‌های شهرستان عجب‌شیر با بیان اینکه تا اعلام رسمی نرخ نان چنانچه نانوایان افزایش قیمت خودسرانه داشته باشند برابر مقررات با آن‌ها رفتار خواهد شد، گفت: تمام تصمیمات باید در شورا‌های بالا دستی، تصویب و بعد جنبه اجرایی پیدا کند و فعلاً قیمت نان تغییر نکرده است.

رئیس صنعت و معدن و تجارت عجب‌شیر با اشاره به اینکه سهمیه آرد دولتی که در این شرایط خاص کشور برای آن یارانه پرداخت می‌شود، نباید در اختیار نانوایانی که ضوابط را رعایت نمی‌کنند قرار گیرد افزود: نانوایان برتر را باید تشویق کنیم و یکی از راه‌های آن اختصاص سهمیه به زحمت کشان برتر است که با رعایت حقوق مردم بهترین خدمات را ارائه می‌دهند.

او اظهار کرد: در خصوص قیمت‌گذاری نان، شورای عالی آرد و نان آذربایجان شرقی تصمیم‌گیری می‌کند و نرخ نان براساس تصویب این شورا تعیین می‌شود.

او افزود: تا این لحظه هیچ گونه افزایش قیمت نان در آذربایجان شرقی اعلام نشده است و نرخ نان باید بر اساس نرخ نامه مصوب قبلی باشد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت عجب‌شیر گفت: در صورت افزایش خودسرانه نان از سوی نانوایی‌ها، با متخلفان برخورد خواهد شد و برای واحد‌های نانوایی که اقدام به گرانفروشی کنند، جریمه‌هایی از جمله قطع سهمیه آرد در نظر گرفته می‌شود.

او با بیان اینکه هیچ مشکلی در کمبود آرد و نان در شهرستان نداریم و تمامی نانوایی‌ها با رعایت ساعت پخت و با سهمیه مقرر فعالیت خواهند کرد، گفت: در صورت عدم پخت یا افزایش قیمت یا تعطیلی خود سرانه نانوایی ها، شهروندان با شماره تماس ۱۲۴ اداره صمت و ۳۷۶۲۵۱۷۷ اتحادیه اطلاع دهند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: