جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
عجب شیر پرس _ مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی از پایان تدوین و انتشار کتاب شناسنامه جامع سازمان‌های مردم نهاد استان خبر داد و گفت: در این کتاب اطلاعات جامع سمن‌های این خطه در ۲۵۶ صفحه درج شده است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، شکوهی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های مردمی اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین مطالبات اعضای سازمان‌های مردم نهاد استان از این اداره کل، تهیه شناسنامه جامعی از اطلاعات تشکل‌های مردمی بود.

او ادامه داد: خوشبختانه با تلاش همکاران معاونت تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی این اداره کل، کار تهیه این شناسنامه به پایان رسید.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی افزود: در این کتاب، اطلاعات سمن‌های دارای مجوز از استانداری، فرمانداری شهرستان‌ها و ادارات کل ورزش و جوانان و بهزیستی در فصول جداگانه‌ای درج شده است.

او اظهار داشت: اطلاعات سمن‌های آذربایجان شرقی، شامل نام تشکل، سال تاسیس، شماره ثبت، موضوع و محدوده فعالیت، نام مدیر عامل و آدرس و شماره تلفن سمن‌ها می‌باشد.

شکوهی گفت: همچنین نسخه الکترونیک کتاب در سایت استانداری آذربایجان شرقی قابل مشاهده می‌باشد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: