چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 15 2024
کد خبر: ۷۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
عجب شیر پرس _ بیست و پنجمین کنفرانس بین المللی صنعت برق روز چهارشنبه با میزبانی شرکت توزیع برق استان البرز به صورت حضوری و وبینار آغاز شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرگزاری ایرنا، رضا عباس زاده سخنگوی شرکت توزیع برق البرز در حاشیه این کنفرانس ۲ روزه  گفت: بررسی آخرین دستاوردها در زمینه صنعت برق ، ارتقای خدماتدهی به مشترکان و بهره گیری از جدید ترین روش ها برای توسعه شبکه های برق از مهمترین اهداف این کنفرانس است.

وی ادامه داد: تعداد زیادی مقاله علمی توسط محققان داخلی و خارجی به کنفرانس بین المللی صنعت برق در البرز به صورت پوستر ، عکس و نوشته ارسال شده که داوران به بررسی این آثار پرداختند.

سخنگوی شرکت توزیع برق البرز گفت : از آنجا که بخشی از فعالیت های وزارت نیرو به مشارکت در طرح های نیروگاهی و توسعه برق در خارج از کشور مربوط می شود، دستیابی به جدید ترین روش ها برای ارتقای خدمات از اهمیت فراوانی برخوردار است.

عباس زاده بیان داشت : چهار تن از اساتید برجسته صنعت برق در عرصه بین المللی که یکی از آن خارجی و سه تن دیگر ایرانی هستند در این کنفرانس حضور یافته اند.

بیست و پنجمین  کنفرانس بین المللی صنعت برق تا عصر فردا پنجشنبه در  سال اجتماعات شرکت توزیع برق البرز با رعایت پروتکل های بهداشتی  ادامه دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: