پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
فرهنگی در موافقت با وزیر پیشنهادی صمت:
عجب شیر پرس _ نماینده مردم تبریز در مجلس شورای گفت: وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت برنامه هایی برای تأمین نیازهای ضروری و کالاهای اساسی مردم دارد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرگزاری مهر، محمدحسین فرهنگی در جلسه علنی امروز سه شنبه (۲ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی، در موافقت با صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت،گفت: فاطمی امین علاوه بر داشتن قدرت و توان ایده پردازی، روحیه تحول گرایی دارد و تاکنون عملکرد اجرایی قابل توجهی داشته است.

وی متذکر شد: فاطمی امین مدتی در دولت و در بخش ریاست جمهوری فعالیت می کرد که موفقیت هایی در این عرصه داشت و توانست اقداماتی را انجام دهد که در گذشته سابقه زیادی در کشور نداشت و فردی نتوانسته بود این اقدامات را عملیاتی کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس ادامه داد: وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت توانست در مدت مسئولیت خود در بخش مذکور تعداد خودروهای دوگانه سوز را به مقدار قابل توجهی افزایش دهد و همچنین توانست عملکرد قابل قبولی در زمینه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده داشته باشد.

فرهنگی متذکر شد: فاطمی امین سابقه بسیار خوبی در بخش های مدیریتی وزارت صمت داشته است. همچنین در آستان قدس رضوی اقدامات تحول گرایانه خوبی انجام داده و با استفاده از ظرفیت بسیج عمومی و بخش غیردولتی توانست یک شرکت دانش بنیان بسیار خوب را در آنجا راه اندازی کند.

وی تأکید کرد: وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت توانایی اجرا و پیشبرد اهداف را در حوزه های مختلف دارد و سابقه وی در این زمینه کاملا این موضوع را تأیید می کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: برنامه های ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت دارای زمانبندی مشخص است و ما می توانیم از وی مطالبه کنیم که این اقدامات را تا چه حد عملیاتی کرده است. همچنین در مورد تأمین نیازهای ضروری و کالاهای اساسی مردم برنامه اساسی دارد و به دنبال آن است که اقلامی را به دست مردم برساند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: