شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
عجب شیر پرس _ یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با قدردانی از جانفشانی جامعه پزشکی کشورمان در مواجه با شیوع ویروس منحوس کرونا در پیامی گفت که قطعا مطالبات بر حق جامعه پزشکان و مدافعان سلامت در دولت جدید به صورت جدی پیگیری خواهد شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرگزاری ایسنا، متن پیام تبریک فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین به مناسبت روز پزشک به شرح زیر است:

«وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا ...و هـر کـس نفسی را زنـده کـنـد گویا همه مردم را زنده کرده است(مائده ۳۲).

فرا رسیدن زادروز طبیب برجسته و نامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا فرصتی مغتنم برای تجلیل از مقام شامخ پزشکان و مدافعان سلامت است که در عرصه های مختلف همواره در مسیر حیات و سلامت مردم عزیز شبانه روزی و خستگی‌ناپذیر در جهاد بوده و تلاشهای ارزنده و ایثارگرانه آنها قابل تکریم است.

جانفشانی جامعه پزشکی کشورمان در ادوار مختلف به ویژه مواجه با شیوع ویروس منحوس کرونا و نقش بی بدیل پزشکان در تامین سلامت فصل جدیدی از فداکاری جامعه پزشکان را در ایران اسلامی رقم زد، قطعا مطالبات بر حق جامعه پزشکان و مدافعان سلامت در دولت جدید به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

در ایام ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان بزرگ پرچمدار ایثار و فداکاری، امام حسین علیه السلام، ضمن گرامیداشت و ادای احترام به پزشکان، پرستاران و شهدای سلامت کشور، فرا رسیدن این روز فرخنده را به جامعه پزشکی کشور در عرصه‌های بهداشت، درمان، آموزش و پژوهش که متعهدانه در راستای ارتقاء سلامت جامعه تلاش می‌نمایند، تبریک عرض کرده و برای همه آنان از درگاه حضرت احدیت آرزوی سلامتی و توفیق خدمت به مردم داشته باشم.

از مردم عزیز کشورم نیز می خواهم با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی، همراهی و قدردانی خود را با جامعه پزشکی هر چه بیشتر نشان دهند و باری از دوش خسته سربازان میدان مقابله با کرونا بردارند.»
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: