دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
عجب شیر پرس - رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت که اطلاع رسانه دقیق، به موقع و شفاف از شکل گیری هرگونه شبهه در شایبه در اذهان عمومی مردم و جامعه جلوگیری می کند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از تسنیم، سرهنگ «علی رضایی» روز شنبه در جریان دیدار با رییس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز همدان، افزود:مردم از منابع مختلف اطلاعات را دریافت می کنند در حالیکه برخی از منابع اطلاع رسانی، معتبر نیستند.

وی اظهار داشت: خبرنگارانو رسانه های معتبر از جمله خبرگزاری جمهوری اسلامی باید با انتقال به موقع و صحیح اخبار از بروز و ایجاد شبهه در جامعه جلوگیری کرده و زمینه خنثی سازی خبرسازی های منفی رسانه های معاند و مخالف را فراهم کند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان همدان اظهار داشت:لازمه انجام برخی از اقدامات از سوی دستگاه ها فراهم بودن زمینه روانی انجام آن کار است که این عملیات روانی باید از سوی رسانه ها انجام شود.

سرهنگ رضایی با با بیان اینکه انجام عملیات روانی مستلزم شفاف سازی از سوی مسئولان است، ادامه داد: مسئولان دستگاه ها باید ارتباط لازم را با رسانه ها داشته باشند تا با اطلاع رسانی به موقع و صحیح از موج سواری رسانه های غربی و ارائه اطلاعات نادرست و خلاف واقع جلوگیری شود.

وی ادامه داد: ۲۶ دستگاه در زمینه عفاف و حجاب مسئولیت دارند اما در این باره همه نگاه ها بهسوی مجموعه انتظامی معطوف شده و هر چند این نیرو با قوت و قدرت وظایف محوله را به خوبی انجام می دهد.

سرهنگ رضایی تاکید کرد: مجموعه پلیس امنیت اخلاقی برخورد ایجابی را بر سلبی مقدم می داند بنابراین در بیشتر مواقع به ارشاد و راهنمایی افراد اقدام می کند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه مهم ایرنا در عرصه اطلاع رسانی کشور، بر همراهی و همکاری موثر این رسانه معتبر و شناخته شده در عرصه داخلی و خارجی با نیروی انتظامی به منظور شفاف سازی فعالیت ها، بیان دستاوردها و پیشبرد اهداف در راستای خدمت رسانی به مردم و تامین و حفظ امنیت و انضباط اجتماعی و آسایش مردم تاکید کرد.

سرهنگ «علی رضایی» رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به همراه روسای پلیس امنیت اخلاقی، گذرنامه و امنیتی فرماندهی انتظامی استان همدان با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز همدان، با رییس و خبرنگاران این رسانه دیدار و گفت وگو کردند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: