شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
عجب شیر پرس - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آماده شدن تفاهم‌نامه این دانشگاه با شورای شهر برای تبدیل شدن نمایشگاه بین‌المللی به پایگاه خودرویی و فردی واکسیناسیون خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از فارس، حمیدرضا رحیمی از تفاهم‌نامه دانشگاه علوم پزشکی با شورای شهر برای تبدیل شدن نمایشگاه بین‌المللی به پایگاه خودرویی و فردی واکسیناسیون خبر داد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: این تفاهم‌نامه آماده شده است و بنا به صحبت رئیس شورای اسلامی شهر مشهد این موضوع در جلسه فردا (روز دوشنبه) مطرح خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر این تفاهم‌نامه به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر مشهد برسد با توجه به اینکه فضای نمایشگاه بین‌المللی این شهر وسیع است هم زمان امکان استفاده برای انجام واکسیناسیون خودرویی و فردی در آنجا وجود دارد.

رحیمی ابراز کرد: خوشبختانه تمام عوامل و تجهیزات مورد نیاز برای تبدیل این نمایشگاه به پایگاه واکسیناسیون از طرف دانشگاه علوم پزشکی مشهد فراهم است.

وی در خصوص علت عدم واکسیناسیون برای سنین زیر ۵۰ سال در شهر مشهد نیز گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد واکسیناسیون افراد زیر ۵۰ سال در حال انجام است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد یادآور شد: به علت کمبود واکسن نمی‌توانیم واکسیناسیون افرادی که در این رده سنی هستند را برای تمام شهر مشهد اجرا کنیم و به محض اینکه واکسن مورد نیاز برای واکسیناسیون این افراد فراهم شود، یقیناً واکسیناسیون این سنین را نیز آغاز می‌کنیم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: