شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
نماینده مراغه و عجب‌شیر:
عجب شیر پرس - نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان ۸۶ تختخوابی عجب‌شیر که ساختمان آن اوایل ماه جاری به صورت رسمی افتتاح شده بود، طی نیمه نخست شهریورماه بیمار پذیرش می‌کند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل ایرنا، علی علیزاه به بازدید اخیرش از آخرین مراحل تجهیز و نصب دستگاه‌های بیمارستانی این مرکز درمانی اشاره کرد و افزود: پذیرش بیماران با انتقال بخش‌های مختلف از ساختمان قدیم به این بیمارستان جدید انجام می‌شود.

وی به موج پنجم کرونا و افزایش مبتلایان به کووید ۱۹ نیز اشاره و بیان کرد: بخش کرونای این بیمارستان نیز در طبقه دوم آن با ۳۰ تخت مجهز به این بیماران خدمات ارایه خواهد کرد.

به گزارش ایرنا عملیات اجرایی این بیمارستان از سال ۱۳۸۵ شروع شده بود اما گاهی به دلیل کمبود اعتبار و گاهی کم‌توجه متولی وقت آن، پیشرفت کم و غیرقابل قبول داشت تا اینکه تکمیل این بیمارستان از سال گذشته به دانشگاه علوم پزشکی تبریز محول شد.

بهره‌برداری از این بیمارستان که از مطالبه‌های مردم این شهرستان است، با پیگیری‌های ویژه‌ مسئولان و با صرف ۲۰۰ میلیارد تومان تحقق یافت؛ این بیمارستانبا عنوان بیمارستان امام خمینی (ره) در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع و با زیربنای هشت هزار و ۶۷۰ مترمربع در چهار طبقه احداث شده و با بهره‌برداری از آن بسیاری از نیازهای درمانی شهرستان برطرف می‌شود.

بیمارستان جدید عجب‌شیر دارای بخش‌های تخصصی داخلی زنان و زایمان، مراقبت‌های ویژه، کلینیک‌های فوق تخصصی، آزمایشگاه‌ها، بخش نوزادان و کودکان و درمانگاه‌های تخصصی است و بهره‌برداری از آن تحولی بزرگ در حوزه درمان شهرستان به شمار می‌رود.

شهرستان حدود ۷۰ هزار نفری عجب‌شیر در ۸۵ کیلومتری تبریز، مرکز استان آذربایجان‌شرقی و در کنار دریاچه ارومیه قرار دارد و مرکز آن هم شهر عجب‌شیر است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: