چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۷۵۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
ورمزیار:
عجب شیر پرس _ پیشکسوت استقلال تهران گفت: کادرفنی امسال از شروع کار تیم را می بندد و با این شرایط می توان در پایان فصل عملکرد آنها را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرگزاری فارس، صادق ورمزیار روز شنبه افزود: یکی از مشکلات استقلال این بود که تیم در نیمه راه در اختیار کادرفنی فعلی قرار گرفت که این مشکل ساز بود اما امسال و در ابتدای فصل کادرفنی خودش تیم را خواهد بست و با این شرایط می توان در پایان فصل عملکرد آنها را مورد بررسی قرار داد تا مشخص شود شرایط و وضعیت تیم در طول یک فصل چگونه رقم خورده است، از سویی دیگر کادرفنی هم در خصوص نتایج و جایگاهی که تیم به دست می آورد باید پاسخگو باشد و نسبت به انتظارت هواداران واکنش مثبتی نشان دهد.

وی افزود: فوتبال مانند یک پازل است، اگر قطعات این پازل کامل نشود طبیعی است که کار به درستی پیش نمی رود، استقلال برای این که بتواند پازل خود را کامل کند باید در ابتدا مهره های کلیدی فصل قبل را حفظ کند و بعد از آن نیز با بررسی نقاط ضعف خود، نفرات جدیدی را در اختیار بگیرد که مکمل بازیکنان دیگر باشند. هر چند استقلال در فصلی که گذشت به مراتب بهتر از سال های قبل بود اما برای رسیدن به نقطه ایده آل هنوز فاصله دارد و باید ترکیب بهتری داشته باشد.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: میلیچ، نادری، دیاباته، قائدی و ارسلان مطهری نامشان در خروجی های باشگاه بوده و مطرح است اما من هنوز به عنوان یک استقلالی ورودی های باشگاه را نمی دانم. این مساله باید در روزهای آینده مشخص شود و استقلال نفرات مورد نظر خود را بگیرد تا در ادامه راه بتواند موفق باشد.

کاپیتان اسبق آبی پوشان در خصوص جذب نفرات جدید تصریح کرد: وظیفه مربی این است که با بازیکنان صحبت کند، چهره های مد نظر خود را به باشگاه اعلام و لیست ورودی و خروجی خود را معرفی کند، مابقی کار هم در اختیار مدیرعامل است که قراردادهای آنان را به سرانجام برساند. اگر این امور درست انجام شود استقلال مشکلی نخواهد داشت و می تواند با برنامه ریزی گام در راه قهرمانی بردارد.

ورمزیار در مورد بازی این تیم برابر الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: هیچ وقت نمی توانیم فوتبال خودمان را با تیم های متمولی مانند الهلال عربستان مقایسه کنیم چرا که شرایط مالی و امکاناتیالهلا که در اختیار دارند به مراتب بهتر از ماست اما استقلال همیشه در برابر چنین تیم هایی خوب نتیجه گرفته و با کار گروهی به اهداف خود رسیده است.

وی در مورد بازی های تیم ملی فوتبال ایران خاطر نشان کرد: هر چند خیلی از دوستان اعتقاد دارند بازی های سختی در پیش نداریم اما به نظر من بازی های مشکلی است و اگر بی دقتی کنیم، دچار مشکل می شویم. شرایط آنطور که برخی ها فکر می کنند نیست و اگر بی تفاوت باشیم گرفتار خواهیم شد و از الان باید به فکر روزها و مسابقات در پیش باشیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: