جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
خضریان در تشریح جلسه کمیسیون اصل ۹۰ با «باغگلی»:
عجب شیر پرس _ سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این کمیسیون در جلسه با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تاکید کردند که باید مشکلات معیشتی فرهنگیان حل و فصل شود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرگزاری مهر، علی خضریان با اشاره به جلسه صبح امروز کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، گفت: اعضای کمیسیون اصل۹۰ در جلسه با «حسین باغ گلی» تأکید کردند که باید فضای عدالت آموزشی در کشور را به نفع توده‌های مردم تقویت کنیم.

وی بیان کرد: همچنین در زمینه تغییر نحوه آموزش بحث شد و نمایندگان تاکید کردند که نباید شاهد تلمبار محتوا برای دانش آموزان باشیم. البته یکی از الزامات این کار تقویت معیشت فرهنگیان است و باید ذهن معلمان ما برای این کار آزاد باشد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تصریح کرد: متأسفانه اغلب معلمان ما در شهرها و اقصی نقاط کشور برای تأمین معیشت خود به دنبال دوشغله شدن هستند و در این جلسه بحث شد که این معضل باید یک بار برای همیشه حل و فصل شود.

خضریان بیان کرد: تأکید بر تحول بنیادین در آموزش و پرورش و طرح معیشت معلمان بر مبنای دانشگاه فرهنگیان از جمله مباحثی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حوزه جوانان به ارائه وام‌های ازدواج تقلیل نیابد

وی با اشاره به جلسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نیز، گفت: تأکید این کمیسیون بر تقویت بنیادین حوزه جوانان در کنار ورزش بود.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: همچنین نمایندگان در این جلسه تأکید کردند که ورزش باید برای عموم مردم تقویت شود چرا که هر چقدر ما در ورزش عمومی هزینه کنیم، از سوی دیگر در بهداشت و درمان و حوزه سالمندی کمتر هزینه می‌شود.

خضریان تأکید کرد: نمایندگان در این جلسه مطرح کردند که ما نباید حوزه جوانان را به ارائه وام‌های ازدواج تقلیل دهیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: