شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
پای پرسپولیس در میان است
عجب شیر پرس _ در حالی که رایزنی مدیریت باشگاه استقلال با برخی از بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده آغاز شده است، اما هنوز هیچ خبری از تمدید قراردادها نیست.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرگزاری مهر، از مدت‌ها پیش مشخص شده بود که با پایان یافتن فصل بیستم لیگ برتر، قرارداد ۱۰ بازیکن استقلال به پایان می‌رسد و مدیران استقلال الزام دارند تا با اکثر این نفرات توافق تازه‌ای به عمل آورند. سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، هرویه میلیچ، محمد نادری، ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و داریوش شجاعیان این ۱۰ بازیکن را تشکیلی می‌دادند که البته با جدایی قطعی نادری، میلیچ و دیاباته حالا مدیران استقلال ۷ دور مذاکره با ۷ بازیکن در پیش دارند.

فرهاد مجیدی قبلاً در مصاحبه‌های خود با صراحت اعلام کرده بود که به همه بازیکنانش نیاز دارد و همه آنها باید حفظ شوند؛ که البته حالا ۳ تن از آنها جدا شده‌اند.

در حالی که رایزنی مدیران استقلال با محوریت احمد مددی مدیرعامل باشگاه که رسماً به عنوان مسئول نقل و انتقالات معرفی شد از چندی پیش با این بازیکنان آغاز شد، اما هنوز اتفاق مهمی نیفتاده و هیچ خبری از تمدید با یک بازیکن مخابره نشده است که شاید بتوان این را اتفاق عجیبی دانست.

بازیکنانی که برای تمدید خود یا مدیران برنامه خود در باشگاه حضور پیدا کرده‌اند، از ارقام پیشنهادی باشگاه رضایت نداشته و این ارقام را بسیار دور از آنچه مد نظرشان است، می‌دانند. شاید خیلی از این بازیکنان علاقه‌ای به جدایی از استقلال نداشته باشند، اما معتقدند نباید از احساسات و علاقه‌شان به این تیم سوء استفاده شده و مبلغی به آنها پیشنهاد شود که پایین‌تر از انتظار است.

با توجه به اینکه رقیب سنتی استقلال که مثل این تیم زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان است در سقف قراردادش دست و دلبازتر بوده و این اخبار به گوش بازیکنان استقلال هم می‌رسد، آنها انتظار دارند تا این باشگاه هم همچون پرسپولیس زیر مجموعه وزارت ورزش است، با همان سیاست و با سقفی نزدیک به سقف باشگاه رقیب در نقل و انتقالات شرکت کند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: