پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
عجب شیر پرس _ جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: مالکان هفت هزار و ٧٣٧ دستگاه خودرو غیربومی روز جمعه ۲۲ مرداد در جاده های این استان جریمه شدند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرهنگ محمد میش مست افزود: مالکان ٦ هزار و ٤٣٥ دستگاه از این تعداد با تخلف ورود به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی از طریق سامانه هوشمند و مالکان هزار و ٣٠٢ دستگاه خودرو نیز توسط پلیس جریمه شدند.

وی ادامه داد: همچنین دیروز رانندگان هزار و ٥٩٤ دستگاه خودرو غیربومی از ورودی شهرهای استان بازگردانده شده و رانندگان ٢ هزار و ٢٢٣ دستگاه خودرو نیز از پلیس تذکر گرفتند.

جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: طرح منع سفر به استان با جدیت پیگیری می شود و شهروندان نیز برای حفظ جان خود و دیگران باید از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی در پنجمین موج شیوع کرونا بطور نگران‌کننده‌ای در حال افزایش است.
هم اکنون ۲۵ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز، هفت شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.
در حال حاضر ۳۳۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸۴ شهر در وضعیت نارنجی و ۲۸ شهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته جان ۵۲۷ تن دیگر از هموطنان را گرفت و طی این مدت ۳۹ هزار و ۱۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند.
بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون چهار میلیون و ۳۵۹ هزار و ۳۸۵ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ تاکنون جان ۹۷ هزار و ۷۴۷ نفر را در کشور گرفته است.
"پاندمی کرونا" در جهان  ۲۰۶ میلیون و ۳۸۹ هزار و ۹۱۲ نفر را بیمار کرده و جان چهار میلیون و ۳۵۰ هزار و ۶۹۰ نفر را  گرفته است.
 ۱۸۵ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۵۴۲ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا هم تاکنون در جهان درمان شده‌اند.
در این میان آمریکا با ۳۷ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۶۴۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و همچنین ۶۳۶  هزار و ۲۹۸ قربانی، بیشترین آمار ابتلا و تلفات ناشی از پاندمی کرونا را در جهان به خود اختصاص داده است.
پس از آمریکا کشورهای هند، برزیل و روسیه بیشترین شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا را دارند.
ایران بر اساس آخرین آمارهای رسمی جایگاه دوازدهم را از نظر تعداد مبتلایان به کرونا در میان کشورهای جهان دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: