سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
معاون مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - معاون فرهنگی و امور جوانان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: بی رغبتی به تشکیل خانواده و مساله ازدواج دغدغه اصلی حوزه جوانان است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، لیلا جاویدان در همایش رویداد جوان در شهرستان اسکو، با بیان اینکه جوانان مظلوم واقع شده اند، اظهار کرد: هم اکنون برنامه های مختلفی با هدف مشخص برای جوانان کشورمان محتوا و سمت و سو ایجاد می کنند و بحث فضای مجازی و استفاده از دانش فنی جدید، تحرک را از جوانان گرفته است.
وی افزود: فضای مجازی سلایق جوانان را به سمت و سوی فست فود روانه می کند و باید برای این موضوع تاکید بیشتری داشته باشیم و با این همایش می توانیم اتصال فکری بین جوانان و مسئولین ایجاد کنیم.
جاویدان با اشاره به اینکه چنین همایش هایی در تمامی شهرهای استان با مباحث رسیدگی به مشکلات جوانان برگزار خواهیم کرد گفت: با توجه به عدم رغبت به تشکیل خانواده و مسائل مربوط به ازدواج در میان جوانان از مسئولین تقاضا داریم تا مجمع خیرین را راه اندازی کنند و وزارت ورزش و جوانان و بانک مهر طبق توافقات قرار است در راستای اشتغال جوانان و مشارکت آنان تسهیلاتی با کارمزد چهار درصد اعطا کند تا به موضوع اشتغال جوانان کمک شود.
وی گفت: دولت به همفکری جوانان نیاز دارد چرا که جوانان سرمایه های اصلی کشور هستند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: