يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی مطرح کرد؛
عجب شیر پرس _ مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد: امدادرسانی به سیل‌زدگان کلیبر از بامداد امروز آغاز شده است و همه امکانات مورد نیاز در اختیار آنان قرار داده می‌شود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هنربر مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: به همه مدیران دستگاه‌های خدمت‌رسان اعلام کردیم همه امکانات مورد نیاز را تهیه و به منطقه سیل زده کلیبر ارسال کنند و اکنون نیز تمامی اعضای ستاد بحران شهرستان کلیبر به صورت میدانی حاضر هستند.

او  ادامه داد: در اثر وقوع سیل ۹ دستگاه خودوری سواری و نیسان، ۲ دستگاه تراکتور، ادوات کشاورزی، راه‌های روستایی، سه پل، مزارع و باغ‌ها خسارت زیادی دیدند و چندین منزل مسکونی نیز دچار آبگرفتگی شدند.

هنربر یادآوری کرد: خسارت وارد شده به زیرساخت‌های گاز و همچنین تصفیه خانه شهید لشکری، موجب قطعی گاز و آب شرب این منطقه شده است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا آب و گاز منطقه تا پایان امروز وصل شود و چادر و بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته‌ی هلال احمر نیز در اختیار سیل زدگان قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه تیم‌های تجسس به همراه سگ‌های زنده یاب در حال اعزام به منطقه هستند افزود: ۴ دستگاه لودر و بولدوزر توسط اداره کل راهداری اعزام شده است و برای پل‌های تخریب شده نیز باکس تعبیه می‌شود.

مدیرکل مدیرت بحران استانداری اظهار کرد: نیرو‌های سپاه و بسیج از روز گذشته در منطقه حضور دارند و فعلا به اندازه کافی نیرو وجود دارد و اگر نیاز باشد به نیرو‌های ارتش نیز اعلام خواهیم کرد تا کمک کنند.

عصر دیروز یکشنبه در زمان بسیار کوتاهی، بارش ۷۰ میلی متری باران در شهرستان کلیبر موجب وقوع سیل شد.

اورژانس استان آذربایجان شرقی هم اعلام کرد: بارش شدید باران و جاری شدن سیل در کلیبر تاکنون یک فوتی و ۲ مفقود برجای گذاشته است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: