جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
استاندار آذربایجان‌شرقی:
عجب شیر پرس _ استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، با تبریک این روز به فعالان این عرصه، گفت: روز خبرنگار، یادآور مردان بزرگی است که در عرصه آگاهی‌بخشی و حقیقت‌جویی، خطرها را به جان خریدند و با ایمان و تعهد به راه مقدس خود، پیش‌قراول پیشرفت و اعتلای جامعه شدند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، در متن پیام محمدرضا پورمحمدی آمده است:  قدم گذاشتن در عرصه‌ای که در نظم کنونی جهان، به‌واقع عرصه خطیر و حساسی است، شجاعت، جسارت، دانش و تخصصی می‌طلبد که جز از وجدان‌های بیدار و دل‌های متعهد برنمی‌آید.

وی اشاره کرده است: خبرنگاران به‌عنوان طلایه‌داران این عرصه، حتی با وجود خطراتی مانند شیوع بیماری کرونا هم رسالت اخلاقی و انسانی خود را فراموش نکرده‌اند و بیش از پیش به انجام وظیفه آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی می‌پردازند.

در این پیام اضافه شده است: سلام و درود خود را به روان پاک همه خبرنگاران دلسوز ایران عزیز بویژه شهید محمود صارمی و همه خبرنگاران شهید نثار می‌کنم و بر خود وظیفه می‌دانم که این روز فرخنده را به خبرنگاران تلاش‌گر آذربایجان و تبریز قهرمان که میراث‌دار تاریخ پرافتخار مطبوعات این خطه هستند، تبریک عرض کنم.

در این پیام آمده است: مدیریت استان آذربایجان شرقی، تمام موفقیت‌ها و دستاوردهای خود را مرهون همراهی، همکاری و حمایت‌های توأم با نقدهای منصفانه اصحاب رسانه می‌داند و از تلاش‌ها و زحمات شما فرهیختگان در عرصه آگاهی و دانایی صمیمانه قدردانی می‌کند. توفیق و سربلندی، قرین تلاش و تعهد شما باد.

۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) به عنوان روز خبرنگار در تقویم رسمی کشور ثبت شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: