شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
بروجردی:
عجب شیر پرس _ نماینده مجلس دهم درباره آغاز کار دولت سیزدهم نکاتی را بیان کرد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علاءالدين بروجردی نماینده مجلس دهم درباره مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم بیان کرد: روشن است که با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه اولویت اصلی دولت رفع این مشکلات است؛ حل این مشکلات نیز به یک برنامه دقیق نیاز دارد که طی آن باید حلقه‌های معیوب اقتصاد را شناسایی و با تدبیر مشکلات اقتصادی کشور را حل کرد.

او ادامه داد: همچنین با توجه به اهمیت ارتباط برون مرزی ما با اولویت تقویت ارتباط با همسایگان این یک ضرورت مهم و جدی است و همانگونه که سید ابراهیم رئیسی هم به این موضوع اشاره کرد باید حداکثر تلاش را کرد تا بتوانیم یک ارتباط ویژه را با کشور‌های مختلف دنیا به خصوص منطقه داشته باشیم و این به اقتصاد هم کمک ویژه‌ای خواهد داشت، زیرا می‌توانیم در عرصه صادرات موفق شویم.

بروجردی افزود: مساله اشتغال با اقتصاد گروه خورده، نرخ تورم و کنترل آن نیز بسیار مهم است و در واقع نکات مختلف اولویت دار به مسائل اقتصادی جامعه مربوط می‌شود که بسیار حائز اهمیت است.

نماینده مجلس دهم درباره حضور کشورها در مراسم تحلیف رئیس جمهور هشتم نیز گفت: معتقدم که در مجموع و با توجه به مساله کرونا بسیار خوب بود؛ زیرا بسیاری از کشور‌ها ارتباط خود را محدود کرده بودند، اما در همین شرایط ۸۰ کشور در سطوح مختلف شرکت کردند.

وی درباره چینش کابینه سیزدهم نیز اینگونه توضیح داد: کابینه جزو حقوق رئیس جمهور است، اما حضور افراد با تجربه و پرکار و پاکدست که مساله اصلی شان حل مشکلات مردم باشد و از تمام توان خود در این زمینه استفاده کنند بسیار مهم است، زیرا ما در شرایط ویژه‌ای هستیم؛ البته باز بستگی به شخصیت‌ها دارد، اما معمولا تلاش بر این است که نوعی همگنی بین اعضای کابینه وجود داشته باشد.

بروجردی در پایان با اشاره به موضوع چینش کابینه به صورت فراجناحی گفت: کابینه فراجناحی به این معنا که افراد از جناح‌های مختلف حضور داشته باشند مشخص نیست چقدر موثر باشد، اما اینکه اعضا بتوانند در یک راستا باشند شرط یک کابینه موفق است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: