دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
عجب شیر پرس _ تیرانداز ملی‌پوش تبریزی مدعی شد که بهترین عملکردش را در جام جهانی لهستان به نمایش می‌گذارد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نیما نادری پسر نوجوان و آینده‌دار تبریزی در رشته تیراندازی با کمان است که با قهرمانی در مسابقات کشوری به تیم ملی نوجوانان انتخاب شد و قرار است همراه با این تیم در رقابت‌های جهانی لهستان شرکت کند.

اودر آستانه حضور در جام جهانی عنوان داشت: شرایطی که در اردو داشتیم بسیار خوب بود و روبه پیشرفت است و ماهم تمام سعی و تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم با آمادگی کامل در مسابقات جهانی لهستان حضور پیدا کنیم.

او ادامه داد: از تمامی کسانی که برای آمادگی بنده در راه‌یابی به تیم ملی و مسابقات تلاش کردند از جمله کاظم قبادی، رئیس هیات تیراندازی باکمان استان، سعید اسلامی دبیر هیات استان، خانواده، مربیان و اداره کل ورزش و جوانان استان تشکر می‌کنم.

پسر نوجوان و آینده‌دار تبریزی ادامه داد: تا جایی که با رقبای خودم در مشابقات جهانی آشنایی دارم، ورزشکاران خوب و توانمندی هستند، ولی ما هم با تلاش‌هایمان مطمئنا بهترین عملکردمان را برابر آن‌ها به نمایش خواهیم گذاشت.

نادری در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانم بهترین نتایج را برای کشورم و استانم کسب کنم.

گفتنی است، مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی جهان هفته آینده به میزبانی کشور لهستان برگزار خواهد شد و تیم ملی تیراندازی با کمان نوجوانان کشور روز شنبه – ۱۶ مرداد ماه – عازم این مسابقات خواهد شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: