شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
فرمانده سپاه ناحیه اسکو:
عجب شیر ما - فرمانده سپاه اسکو گفت: نباید اجازه بدهیم مراسم‌های عزاداری به محل تبلیغات برخی گروه‌ها و جریانات تبدیل شود.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، بهمن فتح‌زاده صبح امروز در جمع عزاداران حسینی اسکو اظهار داشت: امام حسین (ع) در نهضت عاشورا در برابر ظالمان مقاومت کرد و انقلاب اسلامی ما برگرفته از نهضت عاشورا است و دشمنان نیز از همین نهضت بیم داشته و می‌ترسند.

وی افزود: ملت ایران باید با تبعیت از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در خنثی‌سازی اهداف و ترفندهای پلید دشمنان گام‌های مؤثری بردارند و ماه محرم فرصت بسیار خوبی برای احیای فرهنگ بصیرت و مقابله با نظام سلطه و استکبار جهانی است.

فرمانده سپاه ناحیه اسکو اضافه کرد: در عزاداری‌ها باید منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم و مداحان باید از اشعاری استفاده کنند که در شان و جایگاه اهل بیت(ع) و به دور از تحریف باشد.

فتح‌زاده گفت: شیعیان ماه محرم و صفر را به حرمت خون سید شهدا (ع) و یاران با وفایش حرمت نگه می‌دارند و عزاداری می‌کنند و از خوشی‌ها چشم خود را می‌پوشانند و با توجه به نزدیکی انتخابات نباید اجازه بدهیم مراسمات عزاداری به محل تبلیغات برخی گروه‌ها و جریانات تبدیل شود.

وی با اشاره به خواص و فضایل ماه محرم گفت: مضامین کربلا پر از آموزه‌های دینی است و ما باید مراسم‌های خود را بدون رواج خرافه برگزار کنیم.

فتح‌زاده ادامه داد: ماه محرم بهترین فرصت برای بصیرت‌افزایی جامعه، تبیین توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و چگونگی مقابله با آن‌هاست که باید سیره نورانی ائمه معصومین(ع) و پیام نهضت حسینی را سرلوحه امور خود قرار دهیم و خودسازی، ایثارگری، نماز اول وقت، ادب، انسانیت و تقوا، مبارزه با ظلم و ستم،‌ امر به معروف و نهی از منکر و ... از جمله پیام‌های گرانقدر حماسه حسینی است که باید در این مفاهیم ارزنده تدبیر کرده و تلاش کنیم آن‌ها را در زندگی خود نهادینه کنیم.

فرمانده ناحیه سپاه اسکو در پایان توضیح داد: در دهه اول محرم برنامه زیارت عاشورا سخنرانی و عزاداری هر روز صبح از ساعت 7.30 دقیقه در محل سپاه ناحیه اسکو برگزار می‌شود.

برچسب ها: محرم ، اسکو ، سپاه ، تبلیغات
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: