چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 15 2024
کد خبر: ۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
دادستان عمومی و انقلاب تبریز:
عجب شیر ما - دادستان عمومی و انقلاب تبریز در پی وقوع سه فقره قتل متوالی در تبریز انگیزه قاتل را اختلافات شخصی اعلام کرد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، موسی خلیل‌اللهی با اشاره به قتل‌های اخیر تبریز اظهار داشت: قاتل با همکاری متهم دستگیر شده دیگر، از یکی از استان‌های همجوار اقدام به تهیه اسلحه کرده و با همدستی وی اقدام به قتل کرده است.

وی ادامه داد: در کمتر از 20 ساعت با کشف هویت قاتل، محل اختفای وی شناسایی و هنگام دستگیری قاتل با مأمورین درگیری مسلحانه داشته که در این حین یکی از مأموران اداره آگاهی مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و وضعیت جسمانی وی خوب است و نهایتاً مجرم توسط پلیس اداره آگاهی دستگیر شد.

خلیل‌اللهی افزود: دادگستری استان آذربایجان‌شرقی و نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مربوطه اشراف کامل بر موضوع داشته و مسائل را با حساسیت خاصی رصد و پایش می‌نمایند و کشف این جرایم و قتل‌ها نشانگر این اشرافیت است.

دادستان عمومی و انقلاب تبریز در پایان با تقدیر از مردم عزیز ساکن تبریز و آذربایجان‌شرقی به خاطر اطمینانی که به خادمین خود در دستگاه قضایی دارند، خاطرنشان کرد: به شهروندان آذربایجان‌شرقی این اطمینان را می‌دهیم که فضای امن و آرامی را برای آنها فراهم کنیم، به طوری که این فضا در حال حاضر نیز در استان حاکمیت داشته و از لحاظ امنیتی در وضعیت بسیار خوبی هستیم و به یقین با چنین جرایمی هر چند که درصد آنها بسیار پائین است قاطعانه برخورد و نتیجه را به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: