پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
فرماندار پیشوا:
عجب شیر پرس - فرماندار پیشوا از احداث ساختمان فرمانداری این شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: ساختار ادارات پیشوا با توجه به جمعیت شهر باید اصلاح شود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، حسین عباسی عصر سه شنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی پیشوا که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به پیشران‌های اقتصادی شهرستان در حوزه‌های کشاورزی و دامپروری، توجه به این ظرفیت‌ها می‌تواند منطقه را تقویت و توسعه ببخشد.

حسینی گفت: با گذشت ۱۰ سال از شهرستان شدن پیشوا نیازمند اصلاح ساختار ادارات هستیم که با توجه به انتظارات و مطالبات مردم و همچنین افزایش مهاجرت و جمعیت، ضروری است این ساختار به‌روزرسانی و امکانات و منابع انسانی مورد نیاز دستگاه‌ها تأمین شود.

وی بیان داشت: طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ با روند رو به رشدی در بحث اعتبارات و تخصیص آن روبرو بودیم ولی در حوزه جذب اعتبارات نیازمند اهتمام و پیگیری جدی دستگاه‌های اجرایی هستیم.

فرماندار پیشوا افزود: پروژه‌های روستایی، حوزه راه، ورزش از جمله راه دسترسی، انشعابات و روشنایی استادیوم ورزشی، بیمارستان، احداث مجتمع فرهنگی هنری، مطالعات و احداث پایگاه میراث فرهنگی در قلعه ایرج، احداث سایت اداری و ساختمان اداری فرمانداری از جمله پروژه‌های مهم شهرستان بوده و پیگیری‌های زیادی در این راستا صورت گرفته است.

حسینی اظهار داشت: با همراهی شهردار و شورای اسلامی شهر پیشوا و پیگیری از طریق کمیسیون ماده ۵، زمین مورد نیاز برای احداث ساختمان فرمانداری در نظر گرفته شده که در اولین فرصت کلنگ آن به زمین زده می‌شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: