شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل:
عجب شیر پرس - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: جهاد دانشگاهی در ارائه خدمات نیازسنجی می کند بنابراین مردم از برنامه ها و خدمات آن استقبال می کنند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، زعفر احدزاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: توسعه امور فرهنگی در سطح جامعه یکی از اهداف اصلی جهاد دانشگاهی است که در این راه تلاش های ارزنده ای داشته است.
وی با بیان اینکه توسعه فرهنگی کاری پیچیده و نیازمند برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است، تصریح کرد: توسعه فرهنگی زیربنای توسعه در ابعاد دیگر است بنابراین باید بیش از پیش برای توسعه فرهنگی تلاش کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل اظهار کرد: تلاش برای جذب دانشجویان و اقشار فناور و برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت از دیگر برنامه های جهاد دانشگاهی است که منجر به ارتباط گیری و ارتباط دهی با مردم شده است.
احدزاده با بیان اینکه انتشار کتاب هایی با محتوا و کیفیت بالا از دیگر کارهای فرهنگی جهاد دانشگاهی است، ادامه داد: کارهای فرهنگی در درازمدت تاثیر خود را نشان می دهند و باید برای کارها نگاه عمیق و زیرساختی داشت.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با بیان اینکه استحکام پیوند بین جهاد دانشگاهی و جامعه هدف می تواند منتج به نتیجه بهتر شود، یادآور شد: جهاد دانشگاهی در بخش های مختلف اقدامات قابل توجهی دارد اما باید مسائل فرهنگی را با حساسیت بیشتری دنبال کند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: