چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
عجب شیر پرس - ۹ طرح خدماتی عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز با صرف ۴۵۰ میلیارد ریال طی آیینی به بهره‌برداری رسید.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل ایرنا، شهردار تبریز شامگاه سه شنبه در مراسم بهره برداری از این پروژه ها با اشاره به تلاش مدیریت شهری برای توزیع عادلانه امکانات در سطح مناطق دهگانه شهرداری،گفت: در این مدت شهرداری تبریز با مشکلات مالی مواجه بود ولی با تلاش زیاد و امکانات کم، کارهای متعدد و ماندگاری در سطح مناطق مختلف شهربرای ارایه خدمت به شهروندان انجام شد.

ایرج شهین باهر، با اشاره به اجرای پروژه تعریض جاده آناخاتون، افزود: این پروژهمستقیما وظیفه شهرداری تبریز نبوداما مدیران شهرداری با درک اهمیت آن در کاهش آمار تصادفات، تمام تلاش خود را برای اجرای باکیفیت آن به کار بستند.

وی با تاکید بر اینکه اجرای پروژه های باکیفیت از اهداف شهرداری تبریز در این دوره مدیریت شهری بود، اظهار داشت: در این راستا باتوزیع آسفالت تلاش شد پروژه های ساماندهی معابر با اصول و استانداردهای لازم اجرا شود تا در ۱۵ سال آینده مشکلی برای شهروندان پیش نیاید.

شهردار تبریز با بیان اینکه بدهی های دوره گذشته در این دوره پرداخت شد، گفت: در زمان کنونی کلانشهر تبریز از جمله شهرهایی است که اقساط معوقه به بانک ها ندارد و از بابت پرداخت حقوق کارکنان نیز با مشکلی مواجه نیست.

شهین باهر، ادامه داد: در سال ۱۴۰۰، شهرداری تبریز پروژه هایی به ارزش بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اجرا و افتتاح کرده استدر حالی که بودجه کل استان حتی نصف این رقم نیز نیست.

وی اظهار امیدواری کرد،در ششمین دوره شورای اسلامی تبریز امور شهر به خوبی پیش برود و شاخص های زندگی در این شهر ارتقا یابد.

پروژه های شهرداری منطقه ۶ در قالبانسان محور و زیست محیطی اجرا شدهاست

شهردار منطقه ۶ تبریز نیز در این مراسم با اشاره به بهره برداری از ۹ پروژه عمرانی در این منطقه، گفت: پروژه های اجرا و تکمیل شده در این منطقه جزو پروژه های انسان محور و زیست محیطی منطقه محسوب می شود.

حسین عالیباف،ره برداری از پروژه های منطقه ۶ شهرداری تبریز گفت: پروژه اصلی تعریض جاده آناخاتون به اسپیرانکه قبلا راه روستایی بودو بار ترافیکی بالایی داشت و تصادفات جرحی و جانی در آن روی می داد، با صرف ۲۲۰میلیارد ریال و اجرای ۲۱ دهنه پل تعریض شد تا آمارتصادف جاده ای در این مسیر کاهش یابد.

ویایجاد مسیر دوچرخه،کانال رود و کانال ایلی سو به طول ۹۰۰ متر، ساماندهی کوی های صنعتی و محلات الحاقی و مسیر ارتباطی شهرک شهید صیاد شیرازی به طول ۷۰۰ متر را از مهم ترین اقدامات اخیر شهرداری منطقه ۶ اعلام کرد.

در این مراسم توسعه شبکه آب خام در هشتفاز در راستای حفظ و توسعه فضای سبز و افزایش راندمان آبیاری با رویکرد صرفه جویی در مصرف آبدر هشت مسیر با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال و به طول هفتکیلومتر به بهره برداری رسید.

اجرای فاز نخست ساماندهی ورودی شمالغرب تبریز با ایجاد مسیر دسترسی باند تندرو به کندرو در حدفاصل پل بعثت (مایان) تا سه راهی فرودگاه وآماده سازی و کاشت بیش از پنج هزار و۵۰۰ اصله درخت و درختچه با هزینه ۱۰ میلیارد ریال واحداث فاز نخست کانال سنگی کوی صنعتی رود به طول ۵۰۰ متر و ۱۵ میلیارد ریال اعتبار و کانال ایلی سوبه طول ۴۰۰ متر و ۱۱ میلیارد ریال اعتبار در جاده صنعت قراملک در راستای هدایت روان آب های سطحی سرریز شده به سمت غرب تبریز و پیشگیری از بروز سیلاب و آبگرفتگی در معابر از دیگر طرح های افتتاح شده در این منطقه است.

در این مراسم از طرح مسیر دوچرخه سواری بلوار خلبانبه طول ۲ کیلومتر بااعتبار ۱۵ میلیارد ریال در بلوار خلبان از ورودی پایگاه شهید فکوری تا ورودی فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز،اجرای عملیات احداث فاز اول سنگفرش به مساحت ۲ هزار و۵۰۰ مترمربع در کوی نهضت قراملک و به مساحت ۲ هزار و۷۰۰ مترمربع در کوی دماوند واقع در محله شنب غازان با اعتبار هشت میلیارد ریال بهره برداری شد.

پروژه تعریض جاده آناخاتون نیزبا اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال از ورودی شماره دو آناخاتون تا سه راهی مرکز دفن فنی مهندسی به طول ۴.۵ کیلومتر با افزایش سه برابری عرض جاده از ۵.۵ متر به ۱۶.۷ متر ومسیر ارتباطی شهرک شهید صیاد شیرازی به طول ۷۰۰ متر و عرض ۳۵ متر با اعتبار ۷۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: