شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
عجب شیر پرس _ رییس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه گفت: ۵۸هزار و ۸۲۶ فقره تسهیلات به ارزش ۲۳ هزار و ۲۷۶ میلیارد و ۶۴ میلیون ریال در ۱۶ ماه اخیر جهت رفع نیازمندی‌های اقشار متوسط و ضعیف در بخش‌های کشاورزی ،صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی و خدمات در استان پرداخت شده است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، «بهزاد جلیلیان» با گرامیداشت ایام مبارک دهه ولایت و امامت و همچنین تبریک فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار خدمت اصحاب رسانه با اشاره به اینکه این میزان تسهیلات از اول سال ۹۹ تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۰ پرداخت شده است به تشریح جزئیات این میزان تسهیلات پرداختی اشاره کرد و افزود: از مجموع تسهیلات پرداخت شده هفت هزار و ۳۰۷فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش چهار هزار و ۵۵۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و هزار و ۳۹۰  فقره تسهیلات خود اشتغالی به ارزش ۶هزار و ۶۰۱ میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گفته وی همچنین در این مدت پنج هزار و ۴۵۸فقره تسهیلات به فرهنگیان آموزش و پرورش به ارزش هزار و ۲۳۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال و ۲هزار و ۹۵۵ فقره به سایر ادارات به ارزش ۲۸۸ میلیارد و ۳۶۱میلیون ریال به صورت مصوبات کلی و ده ها فقره تسهیلات متفرقه توسط شعب که در حال پرداخت می باشد.

او میزان تسهیلات پرداختی ودیعه مسکن و ناشی از کرونا را نیز ۱۲ هزار و ۹۶۷ فقره به ارزش ۷۱۴ میلیارد و ۳۵۸ میلیون ریال اعلام کرد.

وی با بیان اینکه بانک کارگشایی به منظور رفع نیازهای فوری و ضروری متقاضیان طی سال ۱۱ هزار و ۱۲۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه و جعاله پرداخت کرده و جهت نیازهای ضروری متقاضیان در ازای ترهین طلاآلات، تسهیلات قرض الحسنه اعطا می کند، گفت: این بانک در مدت مذکور تعداد ۹ هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیارد ریال به متقاضیان تخصیص داده و سه هزار و ۳۲۲ فقره تسهیلات جعاله به ارزش ۴۲۴ میلیارد ریال نیز پرداخت شده است.

رییس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به نود و سومین سالگرد تاسیس بانک ملی، اظهار کرد: اقتدار بانک ملی ایران نشان از پشتوانه عظیم و اعتماد عمومی مردم است که موجب شده این بانک به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام معرفی شود.

جلیلیان یادآور شد، این بانک نقش سازنده ای در بخش های مختلف در کشور داشته و دارد و دستاوردهای عظیمی در ارائه خدمات نوین بانکی از جمله در زمینه بانکداری الکترونیک داشته است.

وی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه بانک ملی، مشتریان آن است، گفت: از وجود پربرکت همین مشتریان، شوق خدمت هرچه بیشتر در تک تک کارکنان بانک ملی ایجاد شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: