پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
عجب شیر پرس _ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از تعطیلی ۶ شرکت حمل و نقلی و پنج مورد جریمه نقدی شرکت مسافربری خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از  ایرنا، مسعود جمیلی در جمع خبرنگاران افزود: شرکت های متخلف حمل و نقل ریلی و مسافربری جنوب کرمان در قالب کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ تعطیل شده و مورد جریمه قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ۱۲ اکیپ گشت راهداری و ترابری در حوزه جنوب استان کرمان فعال است، از ۱۱ مورد تذکر کتبی به رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی بار و مسافر خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان اظهار داشت: گشت های بازرسی تمام فعالیت های شرکت های بار و مسافر را در هفت شهرستان جنوبی رصد می کنند.

وی هدف از ایجاد گشت های راهداری را نظارت بهتر بر مجتمع های خدماتی رفاهی و شرکت های حمل و نقلی جنوب استان کرمان اعلام کرد و گفت: تیم های گشتی راهداری و ترابری در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان فعال هستند.

جمیلی افزود: طی سه هفته گذشته شرکت های متخلف این منطقه شناسایی و ضمن رصد گزارش‌های مردمی تخلفات این شرکت ها به کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ ارجاع شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از فعالیت محسوس و نامحسوس گشت های راهداری و ترابری خبر داد و بر اهمیت حقوق مسافران، رانندگان و صاحبان کالا تاکید کرد.

 وی تصریح کرد: گشت های راهداری ضمن سرکشی از روند خدمت رسانی شرکت ها، موارد تخلف را احصا می کنند.

وی ادامه داد: در صورت تاکید عوامل شرکت ها بر ادامه روند تخلفات، پرونده ویژه این شرکت ها توسط کارشناسان حوزه حمل و نقل تشکیل و پس از سیر مراحل قانونی در  کمیسیون ها مطرح و احکام قانونی با دعوت از مدیرعامل شرکت ها به آن ها اعلام می شود.

جمیلی اظهار داشت: مدیران عامل شرکت های حمل و نقلی و مدیران مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی با ساماندهی حوزه فعالیتی خود از جریمه شدن و دریافت تذکر کتبی شرکت خود جلوگیری کنند.

وی به گشت های راهداری و ترابری در مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی اشاره کرد و گفت: در این گشت ها وضعیت خدمات رسانی مجتمع ها رصد می شود.

وی افزود: مدیران مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی موظف هستند در شرایط کرونایی ضمن رعایت دستورالعمل های ابلاغی خدمات مطلوب حمل و نقلی راه به مردم مسافران و رانندگان ارائه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها و حمل و نقل را جهت اعلام گزارش‌های مردمی اعلام کرد و افزود: این شماره تماس در تمام ساعات شبانه روز پاسخگویی مردم است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: