جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
رییس کل دادگستری استان قزوین :
عجب شیر پرس _ رییس کل دادگستری استان قزوین گفت:با همکاری تولیدکنندگان و صنعتگران از سال گذشته تاکنون برای حدود هزار و ۲۰۰ نفر از زندانیان استان اشتغالزایی شده است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، حجت الاسلام نورالله قدرتی در دومین نشست هم اندیشی ایجاد کارگاه های اشتغال دائم زندانیان، افزود:۴۳۰ نفر از این تعداد اشتغال دائم در خارج از زندان دارند و مابقی در داخل زندان مشغول به فعالیت هستند.

مقام ارشد قضایی استان قزوین با اشاره به اشتغال ۸۰ درصدی زندانیان در سال جاری، اظهار کرد: این مهم یکی از اهداف سازمانی بوده و امید است با حمایت مسوولان، اداره زندان‌های استان به این مهم دست یابد.

وی گفت: اشتغال پایدار برای زندانیان به‌ منظور پیشگیری از وقوع جرم از اهمیت زیادی برخوردار است و مهم‌ترین نیاز زندانیان استان قزوین پس از آزادی محسوب می شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین به اهمیت برنامه‌ریزی اشتغال زندانیان و بررسی وضعیت، فضا و امکانات بالقوه برای ایجاد اشتغال در زندان‌ها اشاره کرد و گفت: همکاری بیش ‌از پیش دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استانی در راستای سرمایه‌گذاری در زندان‌های استان، امری ضروری است.

 وی اشتغال به کار زندانیان را یک جهاد واقعی در حوزه اجتماعی دانست و افزود: دستگاه قضایی به دنبال حل مشکلات معیشتی خانواده زندانیان و همچنین بازسازی شخصیت زندانیان است.

حجت الاسلام قدرتی گفت: خانواده سه هزار نفری در زندان طی چند سال آینده وارد جامعه می شوند و هر گونه خدمت و کمک به زندانیان آرامش و آسایش جامعه را به دنبال خواهد داشت.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: