جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۷۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
عجب شیر پرس _ فعالیت خانه امید ویژه بازنشستگان کشوری شامگاه دوشنبه در لارستان استان فارس آغاز شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان در این آیین گفت: مجموع اعتبار هزینه شده برای ساخت این مجموعه افزون بر ۳۰ میلیارد ریال است که از سوی صندوق بازنشستگان کشور تامین شده است.

جلیل حسنی اظهار داشت: این مجموعه در زمینی به مساحت ۹۹۰ و زیربنای ۵۰۰ متر مربع در طول کمتر از ۲ سال ساخته شد و شامل چهار اتاق و یک سالن آمفی تئاتر است.

وی تصریح کرد: امروزه در شرایطی که دولت و کشور در سخت ترین شرایط اقتصادی  و محدودیت منابع مالی قرار دارد اما بسیاری از پروژه های عمرانی و طرح های اقتصادی در جای جای کشور بویژه در شهرستان لارستان با قوت و سرعت بالا در حال اجرا هستند.

حسنی افتتاح این مجموعه را محلی برای رفاه و آسایش بیشتر بازنشستگان به عنوان گنجینه های ارزشمند کشور دانست و گفت: باید بتوان از تجربیات و اندوخته های گران سنگ این افراد در حوزه های مختلف مدیریتی و سایر بدنه کارشناسی و اجرایی نهایت بهره و استفاده لازم را برد.

او یادآور شد:  بازنشستگان با کوله باری از تجربه، علم و آگاهی هستند و باید نتیجه سال ها تلاش و کوشش و تجربه خود را به مدیران و کارشناسان جدید انتقال دهند.

فرماندار لارستان تاکید کرد:آنگونه که در حوزه اقتصادی انباشت سرمایه می‌تواند رشد و توسعه اقتصادی را رقم زند در بحث مدیریت و نیروی انسانی نیز انباشت و استفاده از تجربیات گرانبهای بازنشستگان بهترین و مناسب ترین راهکار و رهاوردی برای آینده روشن نظام مدیریتی و اجرایی است.

حسنی بیان کرد: البته باید زمینه و بسترهای لازم برای انتقال این تجربیات و بهره وری مناسب از این سرمایه های ارزشمند در ابعاد مختلف نیز فراهم شود که این مهم طی تا حدود زیادی تحقق یافته است.

حسنی از زحمات و تلاش‌های صادقانه بازنشستگان که بیش از سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را در راه اعتلای سازمان ها گذرانده اند، قدردانی کرد.

معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه بازنشستگان سرمایه های ارزشمندی هستند که باید از تجربه آنان در راستای خدمت به بهتر به جامعه استفاده شود،  تاکید کرد: همراهی و حمایت بازنشستگان در ساخت این خانه امید در شهرستان لارستان قابل تحسین و تقدیر است.

وی ابراز امیدواری کرد که با اجرای فعالیت ها و برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، آموزشی  در این خانه امید از تجربیات و اندیشه‌های کسانی که بیش از ۳۰ سال خدمت صادقانه کرده اند، بتوان همچنان از پتانسیل‌ها و توانمندی‌های آنان در مسیر رشد و توسعه لارستان استفاده و بهره لازم را برد.

مدیریت خانه‌های امید برعهده بازنشستگان هر استان است تا برنامه های مختلفی در آنجا اجرا شود وهدف این است که در هر شهر، مکانی برای بازنشستگان فراهم شود تا دور یکدیگر جمع شوند.

شهرستان لارستان با جمعیتی حدود ۲۳۰ هزار در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز واقع است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: