پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
عجب شیر پرس _ سخنگوی منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از انصراف مهرداد بذرپاش برای تصدی پست شهرداری پایتخت خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، «مهدی اقراریان» در جمع خبرنگاران با اشاره به انصراف مهرداد بذرپاش از حضور در شهرداری تهران، اظهار داشت: قرار بود روز دوشنبه جلسه ای با حضور وی درباره بررسی برنامه هایش در شهرداری تهران داشته باشیم.

وی افزود: اما این گزینه شهرداری پایتخت، طی نامه‌ای از ادامه حضور برای شهرداری تهران انصراف داد.

بر اساس این گزارش مهرداد بذرپاش گزینه تصدی شهردار تهران طی نامه ای به مهدی چمران، نوشت: نظر به ضرورت انسجام در جبهه انقلاب و نیز حضور دلسوزانی که خود را برای خدمت در شهرداری تهران عرضه کرده اند و ضمن تشکر از حسن نظر اعضای منتخب شورای شهر پایتخت به اینجانب، بدینوسیله انصراف خود را از حضور در این عرصه اعلام می کنم و امیدوارم بهترین انتخاب را انجام دهید.

تا این لحظه و در پی انصراف برخی گزینه های شهرداری، هفت نفر از ۱۱ نفر نهایی گزینه شهرداری تهران، برنامه خود را به منتخبان شورای شهر ارایه می کنند که تا کنون مازیار حسینی،  علیرضا زاکانی و خانم آباد برنامه های خود را ارایه کرده و تا پایان هفته رستم قاسمی، هابیل درویش، محسن پیرهادی و احمدی مقدم برنامه خود را به منتخبان شورای ششم تقدیم می کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: