شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
سردار رحیمی:
عجب شیر پرس _ فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: برای تامیت امنیت آیین‌های تنفیذ و تحلیف رییس جمهوری منتخب، پایتخت از امشب زیر پایش انتظامی و ترافیکی قرار می‌گیرد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سردار "حسین رحیمی" در حاشیه همایش اجرایی و عملیاتی مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بیشترین مسئولیت را در آیین تنفیذ و تحلیف رییس جمهوری دولت سیزدهم برعهده دارد و از ۲ماه پیش تاکنون ده‌ها جلسه برای برقرای نظم و امنیت مراسم تنفیذ و تحلیف برگزار شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: قرارگاه فرماندهی در پلیس پیشگیری فعال می شود و تهران از امشب، زیر کنترل و پایش انتظامی و ترافیکی قرار خواهد گرفت.

رحیمی افزود: همچنین طرح‌های ایست و بازرسی در محورهای ورودی و خروجی تهران و کنترل اطلاعاتی از روز گذشته شروع شده است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: در روز ۱۲ مرداد (آیین تنفیذ) طرح‌های ویژه ترافیکی در محدوده خیایان‌های جمهوری ضلع شمال، ولیعصر ضلع شرق، امام خمینی (ره) ضلع جنوب و کارگر ضلع غرب از هشت صبح اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: در روز پنجشنبه که مراسم تحلیف برگزار خواهد شد، طرح‌های ویژه ترافیکی از ساعت ۱۳ تا ۱۹ در میدان بهارستان و خیابان‌های اطراف مجلس شروع می شود و تردد در این محدوده‌ها ممنوع است.  

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه دشمن با سیاه‌نمایی و تبلیغات دروغین به دنبال برهم زدن انتخابات و کاهش حضور مردم پای صندوق‌های رای بود، اظهار داشت: اما تمامی برنامه‌های دشمنان با حضور پرشور مردم در انتخابات نقش برآب شد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در انتخابات هیچگاه از کسی حمایت نکرد، افزود: حال پس از انتخاب فرد اصلح، در آستانه جابجایی دولت هستیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: