يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
عجب شیر پرس _ جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: مالکان ۲۷۹ دستگاه خودروی غیربومی در جاده‌های این استان جریمه شدند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سرهنگ محمد قانعی نژاد افزود: رانندگان ٥٨٠ دستگاه خودروی غیربومی نیز دیروز از ورودی شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی خراسان رضوی بازگردانده شدند.

وی اضافه کرد: همچنین پلیس به رانندگان ٦٩٠ دستگاه خودروی غیربومی نیز تذکر داد.
جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: طی ٢٤ ساعت گذشته ٢ فقره تصادف فوتی با ۲ متوفی و ١١ فقره تصادف جرحی با ١٣ مجروح در جاده های استان رخ داده است.

قانعی نژاد افزود: در حال حاضر ترافیک در مسیر مشهد به چناران و مشهد به فریمان پرحجم است.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مشهد و استان خراسان رضوی در پنجمین موج طغیان این ویروس همه‌گیر به طور نگران‌کننده‌ای درحال افزایش است و شمار بیماران بستری در مراکز درمانی به حدود ۵۰۰ نفر در روز رسیده  است رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های خراسان رضوی بر اساس آخرین گزارش سامانه ماسک وزارت بهداشت تغییر کرده اما شمار شهرستان‌های با وضعیت قرمز این استان در همان عدد ۹ ثابت مانده است.

 از اطلاعات روزآمد شده سامانه ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حاکی است که اکنون شهرستان‌های مشهد، سبزوار، تربت جام، قوچان، کاشمر، سرخس، درگز، بینالود و چناران در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند.پیش از این شهرستان گناباد هم در وضعیت قرمز قرار داشت که اینک به نارنجی تغییر رنگ داده است اما شهرستان تربت جام که پیش از این زرد بود به قرمز تغییر رنگ یافته است.
بر این اساس هم‌اینک از مجموع ۳۳ شهرستان خراسان رضوی ۹ شهرستان شامل گناباد، بردسکن، نیشابور، فیروزه، فریمان، تربت حیدریه، تایباد، خواف و خلیل آباد در شرایط نارنجی و شهرستان هایی مانند باخرز، زاوه، رشتخوار، مه‌ولات، بجستان، خوشاب، جوین، جغتای، داورزن، ششتمد و کلات خراسان رضوی نیز در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: