دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
عجب شیر ما - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجب شیر از اجرای بیش از ٣٠ برنامه فرهنگی هنری در ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، فرهاد جبارپور، روز دوشنبه در جلسه کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر این شهرستان افزود: این برنامه ها با همکاری اعضای کمیته ستاد فرهنگی و هنری در نقاط مختلف این شهرستان اجرا می شود.
وی، یادآور شد: برگزاری برنامه های دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که یادگار حماسه جاوید امام راحل بزرگ معمار انقلاب اسلامی غیور و شریف مردم ایران است، اهمیت ویژه ای دارد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجب شیر، دهه فجر را بزرگترین یادمان انقلاب ذکر کرد و افزود: همدلی و اتحاد باید در اولویت برنامه های دهه فجر قرار گیرد.
جبارپور، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و فراهم سازی زمینه حضور هرچه باشکوهتر مردم در برنامه های این دهه را از اهداف مهم کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر اعلام کرد.
وی، گفت: در این دهه از جمله همایش تولید ملی و مصرف ملی، جنگ شادی، نمایشگاه نقاشی و صنایع دستی، جشن انقلاب با موضوع قرآن و انقلاب، نمایشگاه کتاب و عکس با موضوع انقلاب اسلامی، جشنواره سرودهای انقلاب نونهالان و برنامه قصه گویی برگزار می شود.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: