جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
عجب شیر پرس _ فرمانده انتظامی بوکان گفت: ۱۲ نفر از اعضای یک شبکه بزرگ سرقت خودرو در این شهرستان با تلاش ماموران این انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سلمان حیدری، فرمانده انتظامی بوکان گفت: در پی دریافت چندین فقره شکایت مبنی بر سرقت خودرو، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران این انتظامی با انجام کار‌های اطلاعاتی و فنی پلیسی موفق شدند این سارقان خودرو را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی، ۱۲ نفر از آن‌ها را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی بوکان اضافه کرد: با دستگیری این سارقان، ۲۵ دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ و پژو پارس نیز از آنان کشف شد.

او، با بیان اینکه سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، از مالکان خودرو‌های سرقتی خواست به منظور پیشگیری از سرقت همواره هشدار‌های پلیسی را جدی گرفته و وسایط نقلیه خود را به تجهیزات باز دارنده مجهز کنند.

سرهنگ حیدری ادامه داد: هفته گذشته نیز یک شبکه از سارقان حرفه‌ای خودرو و موتورسیکلت که در استان‌های مختلف کشور اقدام به سرقت می‌کردند، با تلاش ماموران این انتظامی در این شهرستان شناسایی و متلاشی شد.

او گفت: در محل اختفای این متهمان نیز ۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف شد که از این تعداد پنج دستگاه موتورسیکلت و چهار دستگاه خودروی سواری سرقتی بود.

فرمانده انتظامی بوکان افزود: شهروندان حین ترک وسیله نقلیه از بالا بودن شیشه‌ها و قفل بودن درب‌ها مطمئن شده و ضمن استفاده از قفل و تجهیزات ایمنی از رها نمودن خودرو خود در نقاط خلوت خودداری کنند.
بوکان در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: