جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
فراز کمالوند:
سرمربی تیم گسترش‌فولاد تبریز گفت: تعطیلی لیگ برتر به ضرر ما شده و تیم گسترش‌فولاد را از شرایط آرمانی خود به دور کرد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فراس، فراز کمالوند در نشست مطبوعاتی بعد از تساوی تیمش برابر نفت تهران اظهار داشت: وقفه های پی در پی لیگ برتر باعث شده که کیفیت بازی هر دو تیم افت کند و این در تیم ما بیشتر مشهود بود.

وی افزود: تیم گسترش‌فولاد تبریز امروز ضعیف‌ترین بازی خود در فصل اخیر را برگزار کرده و علت آن فقط وقفه‌های پی در پی لیگ برتر بوده است.

فراز کمالوند تصریح کرد: انتظار چنین بازی ضعیفی را از تیم خود داشتم و هر چند از نتیجه بازی رضایت ندارم، اما خوشحالم که در این بازی مصدومی نداشتیم.

وی تاکید کرد: تعطیلی‌های متوالی لیگ برتر مصدومیت‌های زیادی را در این فصل به همراه داشته و عملا امروز دیدیم مدافع نفت تهران در بازی مصدوم شده و وضعیت فعلی در ادامه لیگ برتر بدترهم خواهد شد و باید در این مورد چاره‌اندیشی شود.

وی با اشاره به اینکه کی روش به تنهایی برای فوتبال ایران تصمیم می گیرد، عنوان کرد: چون وی یک دانشمند است، از وی می خواهیم که یک دوره کلاس توجیهی برای ما بگذارد تا ما فکری به حال فوتبال کشور کنیم.

سرمربی گسترش‌فولاد تبریز گفت:‌ از کی روش درخواست می‌کنیم که بعد از 4 بازی یک تعطیلی 20 روزه هم به ما دهد تا با خانواده خود به مسافرت رویم تا شاید موجب پیشرفت فوتبال کشور شود و با این وضع نمی‌شود تمرین کرد.

در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش فولاد تبریز برابر نفت تهران به تساوی یک بر یک دست یافت. آبی‌های تبریزی با 12 امتیاز همچنان در رده هفتم جدول قرار دارند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: