يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
نوری‌قزلجه درتذکر شفاهی مطرح کرد:
عجب شیر ما - نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر جهادکشاورزی نسبت به ساماندهی عمده‌فروشی محصولات دامی و کشاورزی رسیدگی‌های لازم را انجام دهد

به گزارش عجب شیر ما به نقل از خانه ملت، غلامرضا نوری قزلجه در نشست علنی امروز (دوشنبه 28 دی) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از تمامی دست‌اندرکاران در مذاکرات هسته‌ای به ویژه از تیم مذاکره‌کننده دولت تدبیر و امید برای رفع تحریم‌های ظالمانه تشکر دارم.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از دولت و وزارت جهاد کشاورزی در اجرای برخی از مواد قانون رفع موانع تولید علی‌الخصوص در شروع اجرای ماده 54 آن در رابطه با تداخل اراضی شخصی و ملی و دولتی که بارقه امیدی در دل کشاورزان و روستاییان ایجاد کرده است، تشکر می‌کنم و از وزیر نیرو درخواست می‌کنم نسبت به اجرای فراز دوم ماده 51 که درخصوص اسناد چاه‌های کشاورزی است، دستورات لازم را برای رفع مشکل کشاورزان صادر کند.

نوری قزلجه افزود:‌ رئیس بانک مرکزی نسبت به اجرای فراز اول ماده 51 این قانون که بانک‌ها را مکلف به قبول اسناد رسمی مالکیت اراضی کشاورزی می‌کند، اقدام جدی به‌عمل آورد و  وزیر نفت نسبت به حل مشکل مالکیتی مالکان روستاهای منطقه با شرکت ملی گاز اقدام کند.

وی گفت: از وزیر جهادکشاورزی درخواست دارم نسبت به ساماندهی عمده‌فروشی محصولات دامی و کشاورزی رسیدگی‌های لازم را انجام دهد تا بعد از این شاهد قیمت‌های نامشخص در محصولاتی مانند سیب‌زمینی نباشیم.

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس یادآور شد:وزیر نیرو در اجرای پروژه‌های آبرسانی روستایی و ساخت سد کلدان اقدامات عاجل را به ‌عمل آورد و ضمن تشکر از اجرای پروژه‌های گازرسانی در روستاهای منطقه از زنگنه وزیر نفت درخواست دارم نسبت به رسیدگی به سایر مناطق روستایی اقدامات لازم را انجام دهد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: