سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:
عجب شیر پرس _ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، از راه اندازی سامانه تلفن گویا در راستای پیگیری وصول مطالبات معوق مشترکین خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایلنا ، علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، گفت: سیستم اطلاع رسانی تلفن گویا در راستای اعلام و پیشگیری از ایجاد مطالبات  و با هدف ارتباط مستمر با مشترکین و پیشگیری از ایجاد مطالبات معوق، تحت عنوان پروژه بهبود با پیشنهاد و پیگیری دفتر توسعه مدیریت و تحقیقات معاونت منابع انسانی شرکت، آغاز به کار کرد.

جزء قاسمی، افزود: جهت راه اندازی این سیستم اقداماتی همچون ارائه پیشنهاد و پیگیری تصویب آن، پیگیری و اخذ مجوز از شرکت مخابرات استان زنجان جهت دو طرفه کردن خط ایوان، برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس با نماینده شرکت کامپیوتری طرف قرارداد، تهیه ی متن تلفن گویا و تصویب آن در جلسه کمیته ساختار و فناوری مدیریتی و سایر موارد انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: با پیاده سازی این سیستم، متناسب با زمان صدور قبض، دو تماس با متن های متفاوت و زمانبندی 10 و 20 روز پس از صدور قبض، به تلفن همراه ثبت شده در سیستم ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورتی که مشترک به هر دلیلی درخواست مجدد شناسه قبض و پرداخت را کند، سیستم این قابلیت را دارد  تا در تماس دوم با فشردن کلید ستاره، پیامک قبض آخرین دوره را، مجددا به تلفن همراه مشترک ارسال کند.

این مسئول ، افزود: سیستم فوق در تماس اول نحوه ی پرداخت قبض اعم از شماره گیری سامانه 1522 ، لینک پرداخت در پیامک ارسالی قبض،  درگاه ههای پرداخت اینترنتی، اپلیکیشن آب زنجان و دستگاه های خود پرداز را به مشترک یادآور شده و آموزش می دهد.

جزء قاسمی، یادآورشد: شرکت آب و فاضلاب با راه اندازی این سیستم، ضمن توسعه ارتباط الکترونیکی با مشترکین، گام مهمی در کاهش مطالبات برداشته و با افزایش درآمد، هر چه بیشتر در جهت اهداف توسعه ا ی شرکت گام بر خواهد داشت.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: