دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
عجب شیر پرس - سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت:به منظور مدیریت در آبگرفتگی و سیلاب های احتمالی در فصول بارندگی، لایروبی رودخانه ها و کانال های سطح شهر قزوین آغاز شده است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهرعلیان سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با اشاره به اینکه در فصل تابستان تمامی کانال‌ها و رودخانه‌های سطح شهر قزوین لایروبی می‌شود، تاکید کرد: در هفته جاری لایروبی رودخانه‌ها و کانال‌های اصلی و فرعی سطح شهر قزوین توسط عوامل اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین و اداره ماشین آلات این سازمان با جدیت آغاز شده است.

مهرعلیان اضافه کرد: در سال‌های اخیر لایروبی متداوم کانال‌های سطح شهر پیش از فصل بارش‌ها سبب شده است که میزان آبگرفتگی‌ها به شدت کاهش یابد.

او افزود: عملیات لایروبی به منظور دفع پساب ها، جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع و جلوگیری از بروز آب گرفتگی خیابان‌ها و معابر شهری و حفظ محیط زیست مخصوصا در فصل بارش‌ها ضرورت ویژه دارد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در ادامه گفت: متاسفانه در اکثر لایروبی‌های انجام گرفته شاهد خروج زباله‌های شهری و ظروف یکبار مصرف از کانال‌ها هستیم که این امر نیازمند مشارکت بیش از پیش شهروندان است تا با اجتناب از ریختن زباله در کانال‌ها و انهار از وقوع آبگرفتگی به هنگام بارش‌ها جلوگیری شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: