يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
با رأی شورای شهر ؛
عجب شیر پرس - عضو شورای شهر میاندوآب گفت: در روزهای اخیر به دلیل کم‌کاری‌های موجود در شهرداری میاندوآب اعضای شورای شهر میاندوآب اقدام به طرح سئوال از شهردار کردند که متاسفانه شهردار میاندوآب ‌به هیچکدام آنها پاسخ نداد؛ در نهایت شورا نیز تصمیم به عزل او گرفت.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایلنا، فخرالدین آذریان در گفت‌وگو با خبرنگاران، علت عدم راه‌اندازی کارخانه آسفالت دخالت در انتخابات ۱۴۰۰ به نفع برخی از کاندیداها، استفاده از نیروهای شهرداری در امر انتخابات، تاخیر در اجرایی کردن طرح تفصیلی که موجب به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم شد و .... عمده سئولااتی بود که شورای شهر از شهردار خواست تا نسبت به آنها پاسخگو باشد.

عضو شورای شهر میاندوآب اضافه کرد: بارها در خصوص موارد مذکور به شهردار تذکرات لازم داده شده بود و شهردار میاندوآب قول مساعد برای رفع و حل موارد فوق را داده بودند که متاسفانه هیچگونه اقدامی در این خصوص انجام نداد که در نهایت باعث استیضاح او شد.

وی با بیان اینکه سئوالات به صورت مکتوب از شهردار پرسیده و توسط رئیس شورا ارسال شده بود اذعان کرد: شهردار میاندوآب به جای پاسخ‌دهی به سئوالات به روند و نحوه پرسش اعضای شورای شهر ایراد گرفته و از پاسخ‌گویی امتناع کرد.

آذریان ادامه داد: اعضای شورای شهر میاندوآب هم با درخواست ۲ فوریتی اعضا جلسه فوق العاده تشکیل داده و درخواست استیضاح شهردار را خواستار شدند.

این مقام مسئول افزود: دستور کتبی از طریق رئیس شورای شهر میاندوآب به شهردار و با حضور رسانه‌ها ابلاغ شد اما در جلسه‌ای که برای استیضاح شهردار تعیین شد متاسفانه نه رئیس شورا و نه شهردار حضور پیدا نکردند و در نهایت با توجه موارد پیش آمده و دلیل اینکه امورات شهرداری به تاخیر نیفتد اعضای شورا دستور عزل مرتضی نجفی را صادر کردند.

در حال حاضر مولایی به عنوان سرپرست شهرداری تعیین شده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: