سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
سرپرست معاونت امور هماهنگی اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان‌شرقی:
سرپرست معاونت امور هماهنگی اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: نیروی کار ماهر نیاز صنعت آذربایجان‌شرقی است و باید بتوانیم نیروی ماهر لازم را تربیت کنیم.

به گزارش عجب شیر ما به نقل ازفارس، احمد محمدزاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از آزمون هماهنگ مرحله پنجم سال 94 اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی در دیدار با مسئولان این مرکز بر توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و معرفی این خدمات به مردم تاکید کرد.

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای اصلی صنعتگران و مدیران صنایع استان نیروی کار ماهر است، گفت: در مراجعات نیروی کار به مراکز صنعتی و تولیدی نخستین سئوال از آنان میزان و نوع مهارت حرفه‌ای منطبق بر نیاز آن صنعت است.

سرپرست معاونت امور هماهنگی اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: نیروی کار ماهر نیاز صنعت آذربایجان‌شرقی است و باید بتوانیم نیروی ماهر لازم را تربیت کنیم.

محمدزاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه آموزش‌های متعددی در مراکز فنی و حرفه‌ای ارائه می‌شود که نیازمند معرفی و تبیین آنها به جامعه هستیم تا افراد علاقه‌مند به این آموزش‌ها بتوانند از آنها بهره‌مند شوند.

وی تاثیرگذاری این آموزش‌ها در سطح کلان و رفع معضل بیکاری مهم دانست و گفت: اگر کسی از مهارت کافی برخوردار نیست می‌تواند در این سیستم آموزشی جامع حضور یابد و از با اخذ گواهینامه مهارتی در حرفه مناسبی مشغول به کار شود.

سرپرست معاونت امور هماهنگی  اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان‌شرقی از توجه مسئولان ارشد استان به توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای خبر داد و یادآور شد: خوشبختانه این رشته‌ها تخصصی شده و در بسیاری از زمینه‌ها نیازمند معرفی بیشتر نیز هستیم.

محمدزاده یادآور شد: سطح برگزاری آزمون‌ها نیز بالا بوده و می‌توان نسبت به سطح کیفی این آزمون‌ها در دو جنبه کتبی و مهارتی نیز امیدوار بود.

همچنین در ادامه این بازدید سرپرست معاونت امور هماهنگی اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان‌شرقی با تنی چند از شرکت‌کنندگان گفت‌وگو کرد.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: