دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد:
عجب شیر پرس - کارشناس سازمان هواشناسی برای پنج روز آینده هوای صاف و آفتابی را برای اغلب نقاط کشور پیش‌بینی کرد و گفت: در همین مدت در استان‌های خوزستان، ایلام، بوشهر در ساعات عصر رگبار باران پیش بینی می‌شود.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل ایرنا، «فریبا گودرزی» امروز (شنبه) درباره وضعیت جوی اکنون کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: جوی پایدار و آسمانی صاف و آفتابی در اغلب نقاط کشور در پنج روز آینده خواهیم داشت.

وی ادامه‌داد:امروز و فردا در ارتفاعات البرز مرکزی در ساعت‌های عصر و اوایل شب افزایش ابر و گاهی رگبار پراکنده بارن پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی افزود:امروز و فردا در استان‌های خوزستان، ایلام، بوشهر در ساعات عصر رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، در استان‌های زنجان، همدان، آذربایجان شرقی، مرکزی، اصفهان، قم، یزد و جنوب سمنان افزایش سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه‌کرد: از امروز تا روز سه‌شنبه در شرق کشور و نیمه شمالی استان سیستان و بلوچستان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که سبب کاهش کیفیت هوا خواهد شد، در این مدت هوای زابل با طوفان و گرد و خاک همراه خواهد بود.

گودرزی خاطرنشان‌کرد:آسمان تهران صاف و گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در مناطق جنوبی شهر با افزایش باد و گاهی گرد و خاک مواجه هستیم، بیشینه دمای هوای امروز پایتخت ۳۷ درجه سانتیگراد است.

وی گفت: امروز دریای خزر مواج است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: