سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
عجب شیر ما - شماری از دوستداران کشتی زنجان، دو مربی و سه کشتی گیر ملی پوش و فخرآفرین زنجانی را در بدو ورود به زنجان در آغوش کشیدند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، محمد نادری، میثم نصیری و میثم حیدری به همراه مربیان خود که در مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی خوش درخشیده بودند پیش ازظهر امروز /شنبه/ در بدو ورود به شهر زنجان مورد استقبال گرم و صمیمی قرار گرفتند.
در این مراسم استقبال که با حضور شماری از مسئولان استان، اهالی ورزش، دوستان و اعضای خانواده آنان در محل مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد استقبال کنندگان با پخش شیرینی و آویختن گل به گردن این فخرآفرینان خوشحالی و شادمانی خود از موفقیت های کسب شده از سوی این سه ورزشکار شایسته زنجان را ابراز داشتند.
این دو مربی و سه ورزشکار شاخص و فخرآفرین نیز با گشاده رویی و چهره هایی شاد و خندان از برگزار کنندگان این مراسم تقدیر کرده و به ابراز احساسات حاضرین به گرمی پاسخ گفتند.
محمد نادری در این مسابقات که روز پنجشنبه و جمعه /24 و 25 دی جاری/ در تهران برگزار شد در کشتی آزاد وزن 70 کیلوگرم به نشان طلا و در کشتی پهلوانی نیز به نشان نقره دست یافت.
میثم نصیری و میثم حیدری نیز که در وزن 65 کیلوگرم پای در رقابت های کشتی آزاد گذاشته بودند به ترتیب نشان طلا و نقره را تصاحب کردند.
تیم زنجان با ترکیب سه کشتی گیر برتر و شایسته به سی و ششمین دوره رقابت های بین المللی کشتی جام تختی اعزام شده بود.
این رقابت ها در رده سنی بزرگسالان و در هشت وزن مختلف در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد و علیرضا نصیری از داوران برجسته و مجرب کشتی زنجان نیز از سوی فدراسیون به منظور قضاوت به این رقابت ها فرا خوانده شده بود و منصور مهاجری و منصور اسدی نیز به ترتیب به عنوان مربی و کمک مربی، کشتی گیران اعزامی زنجان به این مسابقات را هدایت و همراهی کردند.
برچسب ها: کشتی ، زنجان
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: