جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
میرتاج‌الدینی:
عجب شیر پرس - نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب در مجلس گفت: کاندیداهای تصدی ریاست جمهوری بجای سیاه نمایی باید به راهکارهایشان برای برون رفت از مشکلات فعلی بپردازند.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خانه ملت، سید محمد رضا میر تاج الدینی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات یک اصل بشمار می رود که از سوی رهبر انقلاب مورد تاکید قرار دارد، گفت: نحوه رفتار و تعامل کاندیداهای ریاست جمهوری یکی از عوامل تاثیرگذار و جدی برای تحقق این امر است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارائه برنامه های عملیاتی از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری دارای اهمیت دوچندان است که می تواند سبب مشارکت بیشتر مردم در تعیین سرنوشت کشورمان شود، اظهار کرد: البته در این میان باید توجه داشت که فضای بحث های انتخاباتی باید کارشناسی و برنامه محور باشد نه اینکه صرفا شعارهای تبلیغاتی بیان شود.

وی با بیان اینکه کاندیداها نباید به سمت فضای تخریب همدیگر حرکت کنند زیرا این امر بسیاری از مسائل را در حاشیه قرار می دهد، ادامه داد: در واقع کاندیداها بجای سیاه نمایی باید به راهکارهایشان برای برون رفت از مشکلات فعلی را مطرح کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: متاسفانه برخی از شعارها و عده ها پوپولیستی و توخالی است که این امر می تواند تاثیر منفی در نحوه مشارکت عمومی بگذارد.

نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع صحبت های انتخاباتی کاندیداها نشان دهنده باورهای آنان است و افکار عمومی نیز به دقت این امر را دنبال می کند لذا امیدواریم کاندیداهای ریاست جمهوری در فرصت باقی مانده به سمت ارائه برنامه عملیاتی گام بردارند تا شفافیت بیشتری در خصوص برنامه ریزی های آینده شان صورت بگیرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: