شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
عجب شیر پرس - نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس در دیدار با با اعضای اتحادیه ماسه شویی عجبشیر گفت: نباید کار مردم لنگ بماند، با فرمانداری صحبت خواهم کرد تا موضوع حل شود. علی علیزاده
ضروت رفع مشکل تامین مصالح ساختمانی در عجبشیر

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، علی علیزاده نماینده مردم مراغه و عجب شیر و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با اعضای اتحادیه ماسه شویی عجبشیر دیدار و گفت‌وگو کرد.

 این نماینده مجلس گفت: نباید کار مردم لنگ بماند، با فرمانداری صحبت خواهم کرد همچنین موضوع اصلاح قیمت ماسه در عجبشیر باعث شده است تا این مصالح ساختمانی در این شهر با مشکل مواجه شود و مشتریان، به ناچار ماسه را از شهرهای همجوار تامین می کنند.

وی ضمن تایید مشکلاتی که این صنف درگیر آن هستند، تاکید کرد: در عین حال که باید نسبت به اصلاح قیمتی این محصول با نظر کارشناسی اقدام کرد اما نباید در این بین مردم در تامین مصالح ساختمانی دچار مشکل گردند.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس خاطرنشان کرد : در این خصوص حتما با فرماندار محترم صحبت خواهم کرد اما این اتحادیه تا زمان رفع این چالش، باید همچنان به خدمات رسانی خود ادامه دهند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: